Gogosi

duminică, 22 februarie 2009




Avem nevoie de:

2 oua
2-3 linguri de zahar
1/2 lingurita sare
250 ml lapte caldut
50 g unt
zahar vanilat
500g faina
25 g drojdie

Se pune drojdia la dospit,impreuna cu o lingura de zahar si un pic de lapte. Faina se pune intr-un castron, se face o gaura in mijloc si se toarna maiaua. Dupa ce a dospit se adauga ouale, restul de zahar, sarea, zaharul vanilat, untul si laptele cate putin.

Se framanta un aluat elastic, care nu se lipeste de maini. Se lasa la dospit pana isi dubleaza volumul apoi se intinde o foaie de 2 cm grosime si se taie in formele dorite. Se mai lasa gogosile un pic pe masa sa creasca, apoi se prajesc in uleiul bine incins. Ca sa le infurii :)) le-am facut cu degetul mare cate o gaura pe mijloc.

Se scot pe un prosop absorbant si se pudreaza cu zahar pudra din belsug.

Eu am folosit din nou masina de paine :P la programul de framantare+dospire. Sa-i dea Dumnezeu sanatate aluia ce-a inventat masina asta. :))

Share This Post

3 comentarii:

  1. Pap si eu o gogosica, dar nu le fac, pentru ca dupa aia trebuie sa le maninc pe toate, ca Isabella linge doar zaharul si maninca una, restul sint pentru mami... hi, hi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Si lui Robert ii plac tare mult pentru ca au mult zahar,altfel nu cred ca ar manca prea multe. Sau...s-ar putea sa ma insel...:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mmmm! Ce pofta mi-ai facut! Ma duc sa sparg ouale :))))
    Pupicei.

    RăspundețiȘtergere