Pui cu unt aromat

marți, 1 iunie 2010



* 1 piept de pui
* ~100 g unt aromat
* pesmet

Pieptul de pui se portioneaza in felii potrivit de groase.

Fiecare felie de carne se tavaleste prin pesmet apoi se acopera cu un strat de unt aromat.



Se tavaleste apoi din nou prin pesmet, de data aceasta pesmetul sa fie in strat generos si sa acopere carnea foarte bine.

Punem feliile de carne pe un platou, acoperim cu folie alimentara si dam la frigider pentru jumatate de ora.

Intr-o tava tapetata cu hartie de copt, asezam feliile de carne si dam la cuptor la foc mediu, pana se rumenesc.

Absolut delicios, alaturi de o portie de cartofi Hasselback.

Share This Post

7 comentarii:

  1. Se ve estupenda la receta, me encanta Un saludo

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant acest unt aromat, am sa incerc si eu.
    Imi place foarte mult blogul tau.
    Felicitari pentru toate retetle minunate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebe sa incerc si eu, este foarte bun

    RăspundețiȘtergere
  4. superb arata! foarte ingenioasa ideea! ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Te anunt ca ai intrat cu aceasta postare pe una dintre pozitiile topului meu saptamanal, mai multe detalii aici: http://cuinabanateana.blogspot.com/2010/06/crema-blogosferei-culinare-romanesti-2.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Reteta asta am pregatit-o acum aproximativ un an,eram undeva prin Elvetia.Francezii mei s-au declarat multumiti ( familia mea implicit eu fiind de cetatenie franceza). A fost bunnn! I-am pregatit impreuna cu cartofii rantaliti daca nu ma insel.Oricum am facut multe din retetele tale si toate au fost un succes :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce ma bucur Carole de aprecieri! Va imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere