Oua umplute in sos de maioneza

sâmbătă, 10 aprilie 2010



* 10 oua

* Umplutura:

* 200 g ficat
* 1 ceapa mare
* 100 g unt
* sare si piper
* 2 linguri mustar
* 2-3 galbenusuri

Ceapa taiata solzisori se caleste in unt.
Ficateii curatati si spalati se adauga in cratita si se fierb inabusit.Cand a scazut toata zeama se dau deoparte de pe foc si se lasa la racit.
Se condimenteaza cu sare si piper, se adauga mustarul si galbenusurile. Toata aceasta compozitie se da prin blender, pana obtinem o pasta fina si omogena.

Ouale se spala apoi se fierb in apa cu sare si 1 lingurita de otet, timp de 15 minute. Se trec sub un jet de apa rece, apoi se curata de coaja. Cu un cutit bine ascutit se taie pe jumatate, dupa care se umplu cu pasta de ficat.

Pentru sos facem maioneza (cantitatea e in functie de preferinta) pe care o amestecam cu putina smantana groasa. Eu am mai pus si cateva linguri de umplutura ce mi-a ramas si mi-a fost mila s-o arunc. :))

Pe platoul in care vor fi servite ouale se pune un strat generos de sos, apoi se aseaza ouale deasupra.

Share This Post

11 comentarii:

  1. mmm nefis tatlar ellerinize saglik blogcu

    RăspundețiȘtergere
  2. mmm,tare bune sunt si ce frumos le-ai aranjat cu posh-ul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună dimineața!
    Te așteaptă niște premii și o provocare la Doi și un ... „SFERT” :).
    O zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am niste premii pentru tine. Iar leapsa e bonus:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt delicioase..............fac si eu ceva asemanator si le stiu gustul.
    Pe curand!

    RăspundețiȘtergere
  6. oldies but goodies !
    de fierbi ouale 15 minute si nu 5 ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Pansy, le fierb 15 minute, asta inseamna vreo 10 minute de cand incepe sa fiarba apa. In acest fel va fi foarte tare si voi putea folosi galbenusul tocat in alte preparate. Plus ca se vor curata mai usor.
    Acum pot sa intorc intrebarea? De ce 5 si nu 15? :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Faine oua ai mai facut Miha....ca de fiecare data! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. si eu fac oua umplute asa, dar uneori le umplu si cu pasta de peste si sunt delicioase.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cu peste n-am incercat niciodata. Desi, cred ca-s delicioase.

    RăspundețiȘtergere