Rulada turceasca

joi, 25 martie 2010

Rulada turceasca





* 500 ml lapte
* 100 g zahar
* 75 g faina
* 25 g unt
* esenta de vanilie
* 100 g nuca de cocos
* 100 g nuca macinata
* 200 ml frisca lichida

Jumatate din cantitatea de lapte o punem la fiert. Zaharul il amestecam cu faina, apoi "desfacem" totul cu restul de lapte rece. Cand laptele pus la fiert da in clocot, turnam compozitia cu faina, in fir subtire si amestecam continuu, sa nu se formeze cocoloase.

Fierbem la foc mic, amestecand continuu, pana obtinem o budinca consistenta. Incorporam untul si esenta de vanilie, lasam sa se racoreasca.

In tava (25/35 cm) in care vom construi prajitura punem nuca de cocos in strat uniform. Deasupra punem budinca, cu lingura din loc in loc, apoi nivelam cu atentie, sa nu se strice stratul de nuca de cocos.



Dupa ce s-a racit complet budinca, punem frisca batuta si nivelam. Presaram nuca macinata



si dam la frigider pentru cel putin 2 ore, cand stratul de budinca se va intari considerabil.

Cu un cutit bine ascutit taiem fasii lungi si inguste, apoi fiecare fasie se ruleaza, obtinand astfel niste mini-rulade, rulade la care am visat de cand le-a postat Gaby. :)) Sa traiesti Gaby, sa traiesti. :))

Share This Post

14 comentarii:

  1. Arata excelent si pe deasupra si simple de facut...;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place tot ce e cu cocos.arata grozav prajiturelele tale.tare mai esti harnicuta !

    RăspundețiȘtergere
  3. Da ce bine arata !!! Da ce bine mi-o sta azi, in vizita la tine...!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce nebunie de rulada! Pare usor de facut, cred ca am s-o incerc si eu.
    Nu stiu daca ti-am mai spus, imi place mult noul look al blogului.
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow ce fain arata si cred ca se topeste in gura...bravo! Jos palaria!

    RăspundețiȘtergere
  6. Esti o minunata sursa de inspiratie pentur mine! Multumesc!
    Pe blogul meu te asteapta un mic premiu de Florii. http://testdaiana1.blogspot.com/2010/03/premii-de-florii.html

    RăspundețiȘtergere
  7. arata fenomenal!!!!! si este o reteta foarte interesanta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ca de obicei , m-ai lasat fara cuvinte si balind pe tastatura...arata intr-un mare fel exceptional minirulada ta...si cred ca e asa de pufoasa , ca se topeste efectiv in gura...Foarte bine arata!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte buna rulada,am facut-o si eu dar cred ca am gresit ceva pentru ca nu mi s-a rulat asa ca la tine,dar s-a mancat si asa.Sambata o voi incerca din nou.Te pupam de la malul marii si iti multumim pentru toate bunuturile!!!Felicia (Mangalia)

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc tare mult Felicia pentru cuvintele frumoase.
    Ce anume nu ti-a iesit? Poate a fost prea moale compozitia?

    RăspundețiȘtergere
  11. Pur si simplu minunata e aceasta rulada! Inca o reteta, inca un succes :D !

    RăspundețiȘtergere
  12. buna amsi eu o intrebare inainte sa pui nuca de cocos se pune folie ceva?rulada arata super bine si as vrea sa incerc si eu sa o fac

    RăspundețiȘtergere
  13. Kerim, nuca de cocos se pune direct in tava, fara folie. Nu este necesara, dar daca vrei sa-ti iei o masura de siguranta poti pune.

    Multumesc si ma bucur ca-ti place!

    RăspundețiȘtergere