Fursecuri simple

sâmbătă, 9 octombrie 2010

Fursecuri simple

* 1 ou
* 100 g zahar
* 100 g unt
* esenta de vanilie
* 1 lingurita praf de copt
* 220 g faina


Oul se bate bine impreuna cu zaharul, esenta de vanilie si un praf de sare.

Untul se topeste si se toarna peste ou, mixand usor. Punem apoi faina amestecata cu praful de copt si cu ajutorul unei linguri omogenizam. Vom obtine un aluat moale, dar care dupa ce va sta la frigider minim jumatate de ora se va intari considerabil.

Rupem bucatele din aluat si formam bilute, pe care le punem intr-o tava tapetata cu hartie de copt. Dam la cuptor la foc mediu, in jur de 10 minute, pana incep sa se aureasca pe margini.

Se pudreaza cu zahar sau se spriteaza cu ciocolata, dupa preferinta.

Share This Post

15 comentarii:

  1. Esta receta me ha llamado mucho la atención, me lo voy a copiar. Gracias y saludos

    RăspundețiȘtergere
  2. simple si bune :D

    cand ai timp sa faci atatea? :P :D

    RăspundețiȘtergere
  3. vai ce bine arata!trebuie sa fie tare gustoase si pufoase fursecurile tale!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Diamond, ma bucur ca-ti plac!
    Cat despre timp...hmmm...vreau nu vreau...imi fac. :))
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pupici Gabriela si ma bucur mult ca-ti plac fursecurile! ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreea, multumesc! Ma bucur si sper sa mai revii. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am facut de dimineata aceste fursecuri, sunt foarte bune, dar parca mi se par prea dulci, bine eu i-am glazurat cu ciocolata alba si sa tinem cont ca si aceasta este dulce, iar in cuptor a trebuit sa ai tin mai mult de 10 min, mi se pareau necopti la acest timp, poate si avem cumptoare diferite. Oricum sunt f buni, multumim pentru retete.
    O zi superba.. la mine ploua.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cristina, depinde de cuptor. De asta am si specificat..."pana incep sa se aureasca pe margini". 10 minute in cu aproximatie. ;)
    Fursecurile sunt moi cand le scoatem din cuptor, se mai intaresc dupa ce se racesc.
    Si la noi e innorat. Macar sa avem o zi superba din alte puncte de vedere. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Pus si simplu Delicioase nu stiu cum de ti-a venit ideea asta dar nu am cuvinte sa iti multumesc ...:P le recomand cu caldura

    RăspundețiȘtergere
  10. va rog ajutati-ma....oare de ce nu mi se intareste???????

    RăspundețiȘtergere
  11. va rog sa ma ajutati....nu stiu de ce nu mi se intareste aluatul???????????

    RăspundețiȘtergere
  12. Ioana, cat timp a sta la frigider? Trebuie sa obtii un aluat care sa poata fi modelat, nu foarte tare.

    RăspundețiȘtergere