Briose cu M&M

miercuri, 25 martie 2009

Un dulce facut repede repejor pentru copilasi.Si nu numai...:))

Briose cu M&M

Avem nevoie de:

1 ciocolata lapte
100 g zahar
50 g unt
150 ml lapte
2 oua
2 linguri de nuca macinata
1 lingurita praf de copt
faina cat sa iasa un aluat putin mai gros decat cel de clatite (in jur de 150 g)

Ouale le-am mixat bine cu un praf de sare,pana si-au dublat volumul.Apoi am adaugat zaharul si am mixat in continuare. Separat am topit ciocolata impreuna cu untul si laptele.Dupa ce s-a racorit am adaugat peste amestecul de oua,am omogenizat si am adaugat faina amestecata cu praful de copt.La sfarsit nuca macinata.

Am copt in formele speciale de briose,in jur de 30 de minute,la 180 de grade. Dupa ce s-au racit le-am uns cu miere si am presarat bombonele M&M.

Nu ca altfel n-ar fi avut,dar cu aceste bombonele au avut un succes teribil. :))

Share This Post

4 comentarii:

  1. Ce super au iesit briosele! Felicitari!
    P.s. Ai un premiu la mine pe blogul culinar.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ioana,multumesc mult pentru aprecieri si mai ales pentru premiu.Neaparat o sa trec sa-l ridic! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Miha, uite ce am gasit ! http://www.joyofbaking.com/muffins/muffins.html
    Cred ca te voi urma imediat. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Daaaa Alina...nebunie curata ce e acolo...:))

    RăspundețiȘtergere