Gauffre cu ciocolata si frisca

joi, 12 februarie 2009

Gauffre cu ciocolata si frisca

Avem nevoie de:

100g unt
50g zahar
1 plic zahar vanilat
3 oua
300ml lapte
300g faina
1 lingurita praf de copt

Batem ouale cu zaharul pana devin ca o crema.Adaugam untul topit,zaharul vanilat,apoi faina amestecata cu praful de copt.Alternam cu lapte.In functie de preferinta se poate adauga si rom.Se obtine un aluat vascos,care se coace in aparatul de vafe.

Pentru umplutura am folosit crema de ciocolata Nutella si frisca.

Share This Post

8 comentarii:

  1. Ai mila de mine Mihaaa..ca sunt la dieta... :((

    RăspundețiȘtergere
  2. Elena draga...iti restrictionez accesul sau iti trimit un coniac? :)) :))

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte faine,ar mai trebui si eu sa scot aparatul de la naftalina :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreau si eu, trimite-mi cu avionul, ca eu n-am forma din asta smechera...

    RăspundețiȘtergere
  5. @Cuscra,ce sa trimit?Gauffrele,forma sau coniacul? :))

    @Mihaela,la atatea retete delicioase ce-am gasit la tine,ar fi pacat sa-l tii la naftalina. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Of, de cand tot vreau sa-mi cumpar si eu aparat!Arata tare bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Flor!
    Neaparat sa faci o investitie! Merita! ;)

    RăspundețiȘtergere