Prajitura turnata cu mere

joi, 5 martie 2009

by Anat (culinar)




Pentru blat avem nevoie de:

2 oua
9 linguri de zahar
9 linguri de ulei
9 linguri de lapte
12 linguri de faina
1 praf de copt
1 zahar vanilat

Pentru compozitia de mere avem nevoie de:

3 mere Golden
3 mere Ionatan
zahar dupa gust
50 g unt
1 lingurita scortisoara

Merele se dau pe razatoarea mare si se calesc impreuna cu zaharul,untul si scortisoara.Se lasa la racit pana este gata aluatul.

Mixam foarte bine ouale cu un praf de sare,pana isi dubleza volumul.Adaugam zaharul,vanilia,uleiul treptat ca la maioneza,apoi faina amestecata cu praful de copt,alternand cu lapte.
Iese o compozitie mai groasa decat cea de clatite.

Se toarna jumatate din compozitie in tava (20/30 cm) tapetata cu hartie de copt si se da la cuptorul incins la 180 de grade pentru 10 minute. Dupa acest interval de timp se scoate tava,se repartizeaza uniform merele calite si se acopera cu cealalta jumatate de aluat.Se da din nou la cuptor pentru 30 de minute.

Se taie rece.

Share This Post

7 comentarii:

  1. Super bine arata trebuie sa o incerc ca nu am reteta de prajitura cu mere cu foaie cu praf de copt , merci de reteta.
    Daca nu te deranjeaja as vrea sa te trec pe lista blogurilor pe care le urmaresc pe blogul meu http://bucataria-sylviei.ro/ vroiam sa iti scriu de ceva vreme dar nu am reusit. Esti minunata cu ce retete ai, felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte bucuroasa caci am descoperit prajitura cu mere pe care o faceam eleva fiind si care imi placea tare mult. Dar in timp am pierdut reteta. O voi face la acest sfarsit de saptamana. Foarte bune retetele si bine explicate.Tot in aceste zile voi incerca si pastravul in bacon. Arata toate asa de bine ca mi-e greu sa le asez in rand .. as vrea sa le fac pe toate deodata. Felicitari Miha !

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc tare mult Geta de aprecieri! Ma bucur tare mult ca-ti plac retetele mele! Te mai astept! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. MULTUMESC PENTRU TOATE RETETELE PE CARE NI LE OFERI! AM FACUT ASTAZI PRAJITURA SI A IESIT SUPER .SI UNDE MAI PUI CA ESTE SI ASA DE SIMPLA!MULTUMESC!

    RăspundețiȘtergere
  5. Luk, ma bucur tare mult ca v-a placut prajitura. Este intr-adevar delicioasa si foarte usor de facut!

    Cu placere te mai astept si alta data! :)

    RăspundețiȘtergere