Inghetata de capsuni

marți, 26 aprilie 2011

Bine v-am gasit dragii mei si Hristos a inviat. Sper ca ati avut un Paste linistit si imbelsugat.

Asa-i ca dupa atata mancare si cozonac merge o inghetata? :)) E atat de buna incat nu stiu daca ii puteti rezista. Eu una, nu. :))


500 g capsuni
400 g lapte condensat indulcit
320 ml lapte evaporat
250 ml frisca lichida

Capsunile spalata si curatate se paseaza in blender sau cu mixerul vertical.

In alt vas amestecam laptele condensat, laptele evaporat si frisca lichida.

Amestecam cele 2 compozitii si dam vasul la congelator pentru 1-2 ore, dupa care mai mixam o data compozitia (cu mixerul vertical) si dam din nou la congelator pentru alte 2 ore.


E atat de simplu de facut si atat de buna.

In plus, putem sa ne "jucam" cu cele 2 compozitii. Eu am pus in piureul de capsuni doar 350 g din compozitia de lapte, preferand sa fie putin mai acra (capsunile nu erau dulci), iar restul compozitiei am congelat-o ca atare, obtinand astfel 2 feluri de inghetata. :)))

Share This Post

19 comentarii:

  1. Ti s-a parut ca nu m-ai zapacit suficient cu retetele tale , ai postat si inghetata ( ptr mine-i bomboana de pe coliva , nu cireasa de pe tort ) .
    Lasand gluma , este bestialaaaaaaaaaaaaa !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sint in cautarea masinii de facut inghetata si dupa aia am sa ma laud si eu, ca la inghetata ta am salivat suficient... Mama, ce-ar merge una acum ca-i atit de cald la noi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevarat a-nviat!
    Doamne, ce inghetata!!!Stii cum te-a numit sotul meu dupa ce i-am aratat imaginea?! :)) "PERICOL!":)) Pericol pentru ca "ma tii" atat de mult pe blog, pericol pentru ca vede ca as vrea sa incerc tot ce faci tu bun, pericol pentru silueta...si-as putea continua! Sunt sigura ca ai intuit: e un compliment sincer!
    (ilda76)

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevarat a inviat!
    Ce tentatie dupa atatea de toate!

    RăspundețiȘtergere
  5. Adevarat a Inviat!
    Ca bine zici, merge o inghetata! Yummy!

    RăspundețiȘtergere
  6. inghetata ta sigur o sa aiba mare succes la mine in familie! yamiiiii

    RăspundețiȘtergere
  7. Hristos a inviat Miha!
    Cat despre inghetata.... e absolut delicioasa.

    RăspundețiȘtergere
  8. Diana, multumesc! :*
    Curand curand postez si pe cea cu ciocolata! ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cuscra, si mie mi-ar placea o masina de inghetata. Pana una alta, ma multumesc cu asta "invartita" la mana :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Ilda, multumesc. E bestial complimentul primit de la tine. :)) Miha periculoasa. :))))

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. Alexandrina, merge unsa, asa e. :)) Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ok Gabi, te-am trecut pe lista. Cateva numere mai in fata. :)) Asa e cand ai pile. :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. Lia, asa este.
    Curand visele vor deveni realitate. :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Nil, ma bucur tare mult ca ti-a placut reteta. Sper sa se bucure de succes. :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Antonina, multumesc draga mea! Pupici cu lipici! :*

    RăspundețiȘtergere