Aripioare de pui marinate in lapte

vineri, 23 octombrie 2009



Avem nevoie de:

* 8 aripioare de pui
* 8 catei de usturoi
* 500 ml lapte
* sare si piper
* rozmarin

Aripioarele condimentate cu sare, piper, rozmarin si usturoi zdrobit se pun intr-un vas



si peste ele se toarna laptele.



Carnea trebuie sa fie acoperita de lapte, daca mai este nevoie mai adaugati putin lapte.

Se acopera vasul cu folie alimentara si se pune la frigider pentru cateva ore.

Se coc pe gratar sau in tigaie in putin ulei, dupa preferinta.



Eu am preferat prima varianta.

Am servit alaturi de porumb, dovlecei si rosii coapte.



Sursa

Share This Post

6 comentarii:

  1. Multe feluri de marinate am intilnit, dar pui in lapte ?? Interesant, trebuie sa incerc si eu. Un sfirsit de saptamina placut ! Cami

    RăspundețiȘtergere
  2. Cami, neaparat sa le incerci! :) Au iesit foarte foarte bune! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar acu am sa incerc dar cu aripioare de curcan, iti spun pe urma cum mi'au iesit.
    Olga

    RăspundețiȘtergere
  4. Aripi de curcan n-am incercat. Neaparat sa ne spui cum au iesit! ;)

    RăspundețiȘtergere