Rulada cu crema de lapte praf

vineri, 29 ianuarie 2010

Rulada cu crema de lapte praf

* Blatul:

* 4 oua
* 150 g zahar
* 150 g faina
* 3 linguri Nesquik

Mixam ouale cu zaharul si un praf de sare pana isi dubleaza volumul si se deschid la culoare dupa care incorporam treptat faina si cacaoa amestecand de jos in sus.

Punem compozitia intr-o tava tapetata cu hartie de copt si dam la cuptor la foc mediu, timp de 10-15 minute.

Blatul copt se rastoarna pe o hartie de copt tapetata cu zahar si se ruleaza cu grija.



* Crema:

* 1 ceasca apa (100 ml)
* 1 cana zahar (200 g)
* 100 g unt
* 150 g lapte praf
* 50 g nuca de cocos

Se fierbe apa cu zaharul pana se leaga siropul.

Se da deoparte, se adauga untul si se amesteca pana se topeste. Se adauga apoi laptele praf si nuca de cocos.

Crema rezultata se intinde in strat uniform peste blatul racit,



se ruleaza din nou,



se tavaleste prin nuca de cocos si se da la rece pentru cateva ore.



Aceasta este rulada folosita la Tortul Ioana, dar o puteti servi si separat. Este un desert cu care, cu siguranta, va veti incanta musafirii. :)

Share This Post

19 comentarii:

  1. Hallo Miha,

    si uite cä un Hot se outen oficial.
    Ti-am furat deja Idea si am notat-o.
    Multumesc

    Salutäri Jacob

    RăspundețiȘtergere
  2. mai Jacob mi-ai luat-o inainte :))) dar unde gasesti tu milch pulver aici,in afara de acel ptr bebe :))
    Miha minunata ruada,simply the best,we fain iti doresc,te tzuc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma enervezi... unu... pentru ca ai papat o rulada asa de buna si doi, pentru ca-ti permiti sa maninci atitea bunatati si sa nu te ingrasi...

    RăspundețiȘtergere
  4. Maaaaiiii si pe mine ma enervezi...dar eu mai rau ma enervez pe mine ca nu pot manca fara sa ma ingras!!!!!!!!
    E faina tare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna seara,
    Am nominalizat blogul dumneavoastra la una dintre categoriile concursului blogosferic al acestui inceput de an.
    Va doresc succes si cat mai multe retete de dulciuri pentru cititori.

    http://iaundex.blogspot.com/2010/01/oscar-blogosferic.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Ochiul mei nu ma inseala. Am zis eu ca ai mai facut rulada asta.

    RăspundețiȘtergere
  7. arata bine, insa doar in poze! ce bine ar fi daca nu s-ar mai face reteta cu cantitati de pe vremea bunicii! o cana, o ceasca! n-ati auzit de grame? am folosit cum a scris si a iesit o mare prostie de aruncat la caine. nu voi mai face nici o reteta care are asa masuratori.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mihaela, imi pare rau ca ti-a iesit o mare prostie, dupa cum zici. Banuiesc ca te referi la crema, ca acolo sunt scrise cantitatile cu ceasca si cana.

    Crema este o adaptare dupa reteta de ciocolata de casa, care da...este o reteta de pe vremea bunicii si am pastrat masuratorile. Am auzit de grame, dar nu toata lumea are cantar, iar cana si ceasca sunt cele mai la indemana "instrumente" de masurare.

    Si in plus, aceasta rubrica de comentarii exista si pentru a comunica cu cei ce citesc blogul si care vor sa faca una din retete si au vreo nelamurire. Astfel ca, acest comentariu al tau mi se pare deplasat, atata timp cat nu ai cerut o lamurire sau nu spui macar cum ai facut si ce anume nu ti-a iesit.

    O seara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. hai sa facem altfel, ca sa nu fim suparate. scrie in reteta, langa ceasca si cana, cate grame, respectiv ml trebuie. si voi repeta reteta, dupa ce-i va trece supararea sotului meu, ca am stricat asa mult lapte praf.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mihaela, nu sunt suparata, dar nici bine nu-mi pica atunci cand cineva imi da suturi in fund degeaba. :)))

    Am completat in reteta ceea ce mi-ai cerut si sper sa fie ok pentru data viitoare cand vei face din nou reteta, daca o vei face. Nu inteleg totusi de ce spui "asa mult lapte praf", is doar 150 de grame. Sau ai facut cantitate mai mare? Si ce anume nu ti-a iesit? Ce s-a intamplat?

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu debea an gasit lapte praf in suedia. Debea astept sa incerc

    RăspundețiȘtergere
  12. a iesit foarte buna :) desi putin cam dulceee :P

    RăspundețiȘtergere
  13. Crema e un fel de ciocolata de casa... care se stie...e dulce rau. :)) Dar daca o sa mai faci, poti pune mai putin zahar, sa fie exact pe gustul vostru. ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. multumesc frumos:)super reteta-Bravo!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Totul perfect pana cand am rulat blatul... Cu toata grija pe care am acordat-o tot s-a rupt :( Nu stiu unde am gresit...In schimb, gustul blatului si al cremei este deosebit de bun!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Probabil ca l-ai tinut un pic mai mult la cuptor si s-a uscat prea mult. Data viitoare tine-l mai putin sau regleaza temperatura mai mica.

    >:D<

    RăspundețiȘtergere