Cheesecake cu ciocolata (2)

marți, 5 mai 2009



Pentru blat avem nevoie de:

200 g biscuiti obisnuiti
50 g nuca
150 g unt
3 linguri cacao
2 linguri zahar

Pesmetul de biscuiti se amesteca impreuna cu zaharul,cacaoa si nuca macinata.Se adauga untul topit si racit si se omogenizeaza.
Compozitia rezultata se pune intr-o forma de tort detasabila si se formeaza baza.

Pentru crema de branza avem nevoie de:

500 g branza de vaci
200 ml frisca lichida
100 g zahar
3 oua
50 g ciocolata rasa
esenta de rom

Toate ingredientele le-am pus la robot si le-am mixat pana au devenit o crema fina si pufoasa.

Am turnat crema peste blatul de biscuiti,am uniformizat si dat la cuptor la foc mic,pana a inceput sa se rumenesca.

Cat era inca fierbinte am turnat deasupra glazura de ciocolata,preparata din 100 g ciocolata topita impreuna cu 100 ml frisca lichida.


Am dat la rece pentru cca 2 ore,apoi am taiat in portii cat mai generoase. :)))

Share This Post

23 de comentarii:

  1. vai, ce bine arata felia asta! :D tot dau tarcolae pe aici, imi plac mult retetele tale, sper sa am timp si disponibilitate sa fac ce-mi place! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Diamond!

    Eu cred ca iti trebuie mai mult disponibilitate decat timp.Se prepara atat de repede si usor acest cheescake. ;) Mai greu e cu asteptatul pentru racire. :)))

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, Miha, sa n-o vada nora-mea, ca o vrea si pe asta.
    Si nu ca ar fi greu de facut, dar musai trebuie s-o gust si gata cu regimul meu :):)
    Felicitari, e teribil de apetisanta!

    RăspundețiȘtergere
  4. yumm,yummm ce bine arata..extraordinara!si ciocolata aia..fuaiii ce pofta mi-e..

    RăspundețiȘtergere
  5. Dana,mai ca as face schimb cu nora ta...dau un cheescake cu ciocolata pe unul cu fructe de padure! :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Cristina!

    Si noua ne-a placut tare mult! ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Miha,arata super tortuletul asta...salvez si eu reteta,salivez aici langa monitor,:)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Miha,trebuie sa o fac IMEDIAT.Arata namaipomenit de bine si e greu sa rezist.Spune-mi te rog pentru cate persoane este reteta?Inelul pentru tort de cati cm este?Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  9. wow Miha, ce bine arata. yami yami :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Te pup Mirela!
    Multumesc de laude si te astept cu impresii atunci cand vei face prajiturica asta. ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Julia,forma de tort e de 22 cm si au iesit cam 8 portii de alea generoase. :))

    Te pup si mersi de aprecieri!

    RăspundețiȘtergere
  12. Miki,hai repejor la o cafeluta si o portie de prajiturica! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. wow,cit de atragatoare!ma ispiteste ,nu gluma!

    RăspundețiȘtergere
  14. Alison,sa-l incerci cand vei avea ocazia.E tare bun! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Vreau si eu, vreau si eu prajitura asta!!!! Am citit ... pare usor de facut, da' problema e ... de unde iau biscuiti de-aia simpli, ca pe-aici nu-s ... decat cu unt, zahar si alte alea ... eu vreau simpli ...ooofff ... Ai idee cu ce s-ar putea inlocui??

    RăspundețiȘtergere
  16. Petro,poti folosi si biscuiti de aia dulci si nu mai pui zahar si eventual un pic mai multa cacao.
    Mai poti folosi biscuiti digestivi. Iese si mai bun decat cu biscuiti obisnuiti. ;)

    RăspundețiȘtergere
  17. Ok, merci. Am sa o incerc ... ca tare imi face cu ochiul. Iti spun dupa!

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc miha.Sambata o incerc sigur.Dorm cu gandul la ea,ma trezesc cu gandul la ea.Nu se face mai repede sambata?!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Cu mare placere Petro! Te astept cu impresii. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  20. Julia,hai ca nu mai e mult pana sambata,doar 2 zile! :))

    RăspundețiȘtergere
  21. vad ca cheesecake-rile tale arata destul de diferit si se prepara foarte diferit de cheesecake-urile de aici din State. Americanii sunt innebuniti dupa cheesecake.Sincera sa fiu nici nu auzisem de acest fel de desert pina am ajuns aici in America.Long short story, acum prepar niste cheesecake-uri foarte delicioase!

    RăspundețiȘtergere
  22. Angie,noi suntem mari amatori de cheescake si daca e cu ciocolata e mult mai bine. :)) Chiar as vrea sa stiu cum se prepara acolo la voi,daca ai sa vrei sa ne dezvalui reteta. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  23. buna Mihaela!
    Ma bucur ca mi-ai raspuns:)
    Ma "surprinde" faptul ca cheesecake-ul este popular acolo.Anul trecut,in Mai, am venit in Romania pentru prima data de cand am plecat ( noiembrie 2004).Oricum, am facut un cheesecake simplu pentru familie si cativa prieteni si le-a placut dar pana in acel moment nu auzisera de cheesecake;ei locuiesc in Craiova..poate sint mai "inapoiati" cu noutatile culinare lol
    Desigur ca mi-ar facea placere sa va dezvalui retetele,desi o sa fie un pic mai greu din cauza sistemului de masurare si a temperaturii cuptorului.Am chiar si cateva poze cu cateva cheesecake-uri pe care le-am facut: http://kittytweedy.blogspot.com/
    poti sa dai click pe poze ca sa le vezi mai detaliat.Din nefericire, cand vine vorba de ornat si aranjat, simt ca am doua maini stangi (eu sunt dreptace) dar ca sa compensez acest neajuns, preparetele mele sunt intotdeauna extra-delicioase lol. Ok,acest post devine un pic prea lung. Email-ul meu este kittytweedy@yahoo.com.Daca vrei, poti sa-mi trimiti un email si astfel pot sa-ti impartasesc retetele de cheesecake si alte retete.Retetele nu sunt un secret, deci poti sa le impartasesti cu cititorii tai de aici de pe blog,dar trebuie sa intelegi intai "mecanismul" de baza al cheesecake-ului si asta cere un "pic" de timp si un "pic" de spatiu de scris.Cheesecake-ul nu este greu de facut odata ce ai invatat niste reguli de baza.
    Ok,sper ca acest post lung nu te-a plictisit.Multe pupiciuri!
    Angie

    RăspundețiȘtergere