Muschiulet de porc in crusta de piper

sâmbătă, 2 ianuarie 2010



* 1 muschiulet de porc
* 50 g piper mozaic
* sare
* boia de ardei
* usturoi
* cimbru
* vin alb
* ulei de masline

Muschiuletul de porc spalat si curatat de pielita se condimenteaza dupa gust, se pune intr-un vas si se acopera cu vin. Se acopera vasul si se da la frigider pentru cateva ore.

Pe o folie de aluminiu se pune piperul in strat,



apoi tavalim muschiuletul, acoperindu-l bine pe toate partile.



Se pune intr-o tava si se da la cuptor la foc mic, pana se rumeneste.



Se serveste cu garnitura preferata.

Share This Post

14 comentarii:

  1. La multi ani Mihaela!

    Ce grozav arata!o reteta deosebita!de retinut reteta!

    Am o intrebare:cum se numeste prajitura care e in mijlocul pozei de antet al blogului tau!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,Miha.
    Imi face placere sa te cunosc,pe tine si bunatatile tale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Maria!
    Ma bucur ca ai trecut pe la mine si am avut ocazia sa ne cunoastem. :)
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani Mariana!

    Cred ca este vorba de "prajitura Tosca".

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani, multa sanatate tie si familiei tale!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim Claudia! Asemenea si voua!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani!... si indeplinirea tuturor dorintelor in anul care vine! Sanda

    RăspundețiȘtergere
  8. la multi ani multa sanatate si fericire si noul an sa va aduca numai bucurii in suflet

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari pentru blogul tau cu retete! Te asteapta la noi un premiu.

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani si un 2010 mai bun, mai plin - de retete si nu numai :) - si mai frumos! Pupicei!

    Ce interesante mi se par retetele astea cu carne in crusta, eu inca n-am indraznit sa fac asa ceva...

    RăspundețiȘtergere