Pui in bacon cu sos de telina

vineri, 3 decembrie 2010


 * 1 piept de pui
* 100 g bacon
* 1/2 pahar vin alb
* sare si piper
* rozmarin

* Pentru sosul de telina:

* 1 telina potrivita
* 3 linguri smantana
* 2 catei usturoi
* sare si piper



Pieptul de pui se taie in 2. Fiecare parte se condimenteaza cu sare, piper si rozmarin, apoi se inveleste in fasiile de bacon.


Se pun intr-un vas termorezistent, se pune 1/2 pahar de apa si 1/2 pahar de vin alb si se da vasul la cuptor la foc mediu pana se rumenesc bucatile de carne.


Intre timp telina curata si taiata cubulete se pune la fiert in apa cu putina sare si cateva boabe de piper. Cand a fiert se strecoara de apa, boabele de piper se arunca si se pune in vasul mixerului vertical. Adaugam sare si piper, daca este necesar, usturoiul si smantana. Mixam totul pana devine o pasta fina.

Bucatile de piept frumos rumenite se feliaza si se servesc alaturi de sosul de telina.

Sursa

Share This Post

7 comentarii:

  1. Uite peste ce bunatate dau eu aici!!!!! Ma gandeam eu ca nu somenzi tu si acasuta la tine, multi pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Silvia, am cerut de vo doua ori sa intru in somaj, dar nu mi s-a aprobat cererea. :)))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare bine arata toate, dar eu as gusta din piureul de telina. Tot aman sa-l incerc desi am o telina uriasa-n frigider (poate se strica pana ma decid), dar reteta ta imi suna asa bine ca am s-o sacrific negresit. W-end fain Miha!

    RăspundețiȘtergere
  4. Delicios totul si arata foarte bine,numai bunataturi faci si pofticioase pe deasupra!weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  5. Poate fi foarte bun. Sos de telina inca nam facut

    RăspundețiȘtergere
  6. O combinatie savuroasa.
    Sos de telina am faut,dar piept de pui in bacon nu.
    Imi imaginez cat de crocant si aromat trebuie sa
    fie.
    Merci pentru idee Miha.

    RăspundețiȘtergere
  7. cred ca e grozav ! am sa incerc si io sosul tau,desi telina fiarta ,simpla,nu ma omor dupa gustul ei.

    RăspundețiȘtergere