Fasole pastai cu maioneza

joi, 9 decembrie 2010


 * ~500 g fasole pastai
* cateva fire de marar
* sare si piper
* 3 catei usturoi


* Pentru maioneza:

* 1 galbenus fiert
* 1 galbenus crud
* 1 lingura mustar
* 1 lingura zeama de lamaie
* ~ 300 ml ulei

Fasolea pastai se pune la fiert in apa cu putina sare. Cand este fiarta se scurge de apa si se lasa in strecuratoare, sa se scurga bine de apa. Dupa ce s-a scurs se condimenteaza dupa gust cu sare si piper. Se adauga mararul fin tocat si usturoiul pisat.

Galbenusul fiert se paseaza bine bine cu putina sare, apoi se omogenizeaza cu galbenusul crud si mustarul. In pasta formata incepem sa turnam ulei putin cate putin, amestecand continuu. Cand este gata se acreste cu zeama de lamaie.

Maioneza se toarna treptat peste fasolele pastai cu marar si usturoi si se omogenizeaza. Este foarte posibil sa nu trebuiasca toata maioneza, aceasta se adauga in functie de preferinta personala.

Share This Post

8 comentarii:

  1. Imi place salata asta de mor.
    Vara o fac cateodata doar cu ulei,fara maioneza,dar cu mult paturnjel verde.
    Fasole aita ii sune pe la noi.
    O bunatate.

    RăspundețiȘtergere
  2. De multe ori am facut reteta asta si niciodata nu am pus-o pe blog:D. E nemaipomenit de buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte buna,i-mi place de mor!yammy!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai Miha ce pofta mi-ai facut, nu am mancat de 100 de ani asa ceva. O sa o trec pe meniul de Sarbatori :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata extrem de bine, a gustat cineva ?

    RăspundețiȘtergere