Vinete marinate

miercuri, 21 septembrie 2011

Imi place zacusca de vinete, am tot facut vara asta de cateva ori portii mici. Si de fiecare data am reusit sa-i pacalesc si pe pitici ca e sos pentru paste. :)))) Si nu stiu cum s-a intamplat ca mi-a ramas in frigider o vanata, singura si stinghera. Si asa m-am gandit eu sa o fac marinata... cu gust intens de usturoi. Sa va spun cat a fost de buna? Cu niste paine prajita...crocanta... Sa incercati si voi, macar o data. :))



1 vanata
30 ml ulei de masline
1/2 lingurita piper
1 lingurita otet balsamic
1 lingurita miere
5 catei de usturoi pisat
sare dupa gust
patrunjel verde tocat
Se taie vanata in felii subtiri.  Se sareaza si se lasa sa se scurga de zeama timp de 30 minute. Se coc pe gratar.

Peste usturoiul pisat se adauga piperul si uleiul. Se omogenizeaza si se amesteca pana se obtine o emulsie in care vom adauga pe rand mierea si otetul balsamic. Se amesteca si in functie de preferinta se mai poate adauga putina sare.

Punem feliile de vanata in sos, se acopera cu folie de plastic si se baga la frigider pentru cateva ore.


Bun, bun, bun...:) Si pentru ca e bun, trimit reteta la Betty, ca m-a provocat. :))) Dar pana acum n-am avut cu ce ! :)))

Share This Post

7 comentarii:

  1. Super arata!! cat despre placere... stii ca o iubesc asa ca in afara de love, n-am altceva;) pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Excelente,noi le servim ca si garnitura langa o fripturica!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am tot vazut dar nu am incercat pana acuma, cred ca este tare bun , arata si super bine, prin urmare nu are cum sa nu fie buna! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Oh ce bine arata! si gustul pe masura :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna dimineata fete dragi! Si multumesc de aprecieri! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. nu le-am gatit niciodata asa , dar sigur le-as savura cu mare pofta , ador vinetele !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt bune. Cand eram mica, mama le conserva in acest mod pentru iarna.

    RăspundețiȘtergere