Inghetata cu lapte si cacao

marți, 14 iunie 2011

Pana acum am testat multe retete de inghetata. Cu lapte, cu frisca, mascarpone... Categoric toate sunt foarte bune, noi fiind mari amatori de inghetata. Dar combinatia aceasta este atat de buna si nu necesita nici macar un pic de efort, incat trebuie sa o incercati macar o data. :)) Daca dispuneti si de o masina de inghetata deja totul e cat se poate de simplu. Cine nu agreeaza cacaoa poate inlocui cu capsuni sau orice alte fructe de sezon.




400 g lapte condensat indulcit
320 ml lapte evaporat
250 ml frisca lichida

2 linguri cacao neagra
esenta de rom
esenta de vanilie


Desigur cantitatile se pot ajusta in functie de cat va place de dulce.


Intr-un vas ce-l vom baga apoi la congelator amestecam cele 2 tipuri de lapte cu frisca lichida. Puteti folosi mixerul, la viteza mica sau pur si simplu cu o lingura.

Jumatate din cantitate o punem intr-un alt vas si amestecam cu cacao si esenta de rom. In cealalta vom pune esenta de vanilie.

Dam la congelator pentru 1 ora-1 ora si jumatate, mixam apoi cu mixerul vertical, pentru a sparge eventualele ace de gheata. O data am uitat de aceasta operatiune, dar n-a fost chiar nici o problema. :) Dam din nou la congelator pana la congelarea completa.

Simplu si cat se poate de delicios. Pe cuvant, am si dovezi! :))))

Share This Post

25 de comentarii:

  1. Simplu, simplu dar mie zi-mi rogu-te de unde ai cumparat laptele evaporat. Sau l-ai preparat? Ca de cand caut si tot nu gasesc... Cat despre cacao.. n-as inlocui-o ever tinand cont de celelalte ingrediente.. Buna rau!! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Anto, draga mea... eu sunt prea comoda ca sa prepar laptele evaporat in casa. :))) L-am cumparat de la Plus.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce-ar merge dupa mancarea mea.
    Pozele cu puii sunt DEMENTIALE!!!:))))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Te creeeed...cu asa "dovezi" simpatice si dragute foc, nici nu pot sa nu te cred!!!!xxx

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca ai stii cat am cautat laptele asta mi-am rupt picioarele.. numai la Plus n-am ajuns ! sarumana Miha. esti o scumpa. merci de informatie ! pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Super inghetata! Mai greu cu laptele condensat si ala evaporat, ca in Timisoara nu sunt magazine Plus...:( Pupici mofturosilor! Are baiatul tau o privire...ahhh :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu asa dovezi indiscutabil e minunata inghetata,pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Super delicioasa! pe caldurile astea?! O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  9. buna trebuie sa fie inghetata asta cu lapte condensat.

    RăspundețiȘtergere
  10. este si in Timisoara Plus, de pe Calea Martirilor aproape de iesirea din oras, la semafoare spre stanga aproape imediat de colt, pe partea dreapta.

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc Gabi!
    Asa-i ca-s frumosi chiar si cand sunt mozoliti? :))))

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc Carmen!
    Ei sunt comorile mele. ;;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc Liana draga! :*
    Uite, zice cineva ca exista si la voi Plus. Sa faci o plimbare pana acolo. :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Adela, o zi frumoasa iti dorim. :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Pansy, e foarte buna. Si laptele condensat e bun. Daca n-ar fi asa de dulce cred ca as dovedi singura o cutie. :)))

    RăspundețiȘtergere
  16. Anonim, multumesc de informatie. Sper sa fie de folos si altot cititori din Timisoara. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte bine arata! Dar cum se prepara laptele evaporat?

    RăspundețiȘtergere
  18. Pe mine m-ai convins...cu dovezile ha,ha,ha, sa-ti traiasca puiutii, sant atat de frumosi!Pupici.

    RăspundețiȘtergere