Clatite pufoase cu branza

duminică, 14 noiembrie 2010

Clatite pufoase cu branza

 * 300 g branza de vaci
* 2 oua
* 200 ml lapte
* 150 g zahar
* ~300 g faina
* 1 lingurita praf de copt
* esenta de vanilie si rom


Branza de vaci se mixeaza cu zahar pana se obtine o crema fina. Se adauga ouale unul cate unul, mixand bine dupa fiecare. Turnam laptele si esentele, omogenizam, apoi incorporam faina amestecata cu praful de copt si un praf de sare. Vom obtine un aluat de consistenta unei smantani mai groase.

Intr-o tigaie unsa cu putin ulei punem cu o lingura din compozitie. Se coc la foc mediu pe ambele parti, intorcandu-le cu o spatula cu o miscare ferma.

Se servesc calde, pudrate cu zahar.

Share This Post

4 comentarii:

  1. Vreau si eu o clatita cu brinza adevarata... Of, of... cit imi lipseste brinzica de vacuta...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mihaela:sunt divine!Duminica placuta!Si un votulet!

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi place, am o reteta cookie, dar cu vaca care râde, oricum imi place reteta ta
    Va doresc o seara frumoasa
    Valerie

    RăspundețiȘtergere