Paine de stil vechi

joi, 22 octombrie 2009



Avem nevoie de:

* 300 ml apa
* 1 lingurita sare
* 450 g faina alba
* 50 g faina secara
* 1 lingurita drojdie uscata

Punem ingredientele in cuva masinii de paine in urmatoarea ordine: apa si sare.

Apoi adaugam cele doua tipuri de faina şi drojdia uscata.

Selectam programul potrivit tipului de paine, greutatea painii ai culoarea dorita a cojii.

Această paine este usor inchisa la culoare datorita unei tuse de secara care ii da caracter aparte si o ajuta sa tina mai mult.

Share This Post

5 comentarii:

  1. miha, in primul rand felicitari pentru tot ce faci in bucatarie!! te admir :) in al doilea rand am scris si pe bucatars un comment despre CODEX ALIMENTARIUS, dar vad ca nu il baga nimeni in seama. Poate nu am gasit momentul bun, fiind si concursul...dar nu l-am pus pentru a-mi creste punctele (sunt tare in urma si chiar nu am mult timp sa postez retete mai multe), ci pentru ca am primit si eu acest link si am crezut ca este un loc bun sa il dau mai departe. Am zis sa iti scriu pe blog si nu iar pe bucataras, sa nu se inteleaga altceva. Stiu ca si tu cumperi de la Plafar si m-am gandit ca ai semna impotriva adoptarii acestei legi. Te imbratisez! Adina

    RăspundețiȘtergere
  2. buna piinica...dar stii ca tre'sa stau departe de ea,desi ce pofta mi-ai facut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Adinuta, am semnat petitia! :)

    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Alison, de ce sa stai departe? Esti la regim?

    RăspundețiȘtergere
  5. Miha, ma bucur! As fi vrut sa fie mai multi interesati, dar ... asta este. Ce ma supara este ca aceste lucruri se fac pe un fond de dezinformare al populatiei. Un prieten mi-a spus ca a vazut la stiri ca s-a mentionat de CODEX ALIMENTARIUS, dar ca succint de tot. Nu mi se pare ok ca intr-o lume pe care o vrem "democrata" sa ni se impuna tot felul de restrictii fara sa fim informati sau sa ni se ceara parerea. Si totul pentru ca marile corporatii sa controleze mai bine piata si sa faca mai multi bani, in nici un caz nu pentru sanatatea populatiei. Imi pare rau ca las un comment atat de lung, dar m-a cam ingrijorat ideea implementarii acestei legi si sper sa poata fi oprit acest lucru. Dar, cum am mai spus, un dezavantaj major e ca multi nici nu stiu despre ce "se coace". Chiar si eu am aflat de curand ...

    RăspundețiȘtergere