Briose "Brownies Cappucino"

joi, 1 aprilie 2010

Crema de la aceste prajiturele este crema de la Prajitura Brownies Cappucino, de care imi era tare dor. :)

Briose "Brownies Cappucino"


* Pentru briose:

* 2 oua
* 100 g zahar
* 50 g unt
* 250 g iaurt Cremosso cu straciatella
* 2 linguri cacao neagra
* 1 praf de copt
* 150 g faina
* esenta de rom

Ouale se mixeaza cu un praf de sare pana isi dubleaza volumul, dupa care se adauga zaharul si esenta de rom si se mixeaza in continuare pana devin ca o crema. Topim untul si-l turnam in fir subtire peste crema de oua. Adaugam iaurtul si omogenizam. La sfarsit incorporam faina amestecata cu praful de copt si cacaoa, amestecand usor.

Punem aluatul in forme si dam la cuptor la foc mediu, in jur de 20-25 de minute.



* Pentru crema:

* 150 g branza Almette cu smantana
* 100 g zahar (pudra)
* 50 g unt
* 1/2 lingurita scortisoara
* esenta de vanilie

Branza Almette se mixeaza impreuna cu untul moale, pana obtinem o crema pufoasa. adaugam zaharul si esenta de vanilie, iar la sfarsit scortisoara. Se da la rece pana sunt gata de copt briosele.

* Pentru decor:

* bombonele de ciocolata

Briosele coape si racite se acopera cu crema si se orneaza cu bombonele.

Share This Post

31 de comentarii:

  1. Minunat!!!
    Fara legatura cu aceasta postare, insa avand legatura cu altele mai vechi, cred ca stii ce prajitura urmeaza sa coc?!::) stiu ca si tie ti-e dor...si fac reteta dubla de blat si tripla de crema,va face senzatie printre neamuri; pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce idee buna! Crema asta intr-adevar este bestiala, iti vine sa o maninci continuu, cu orice! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. De cand le-am vazut, le-am pus gand rau, hi,hi,hi!cu un coniac mic alaturi, ca sa nu ne ingrasam, of course!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce pofta mi-ai facut... :)))
    Iti doresc tie si familiei tale Sarbatori Pascale Fericite si Frumoase. Sa va aduca iepurasul tot ce va doriti!

    RăspundețiȘtergere
  5. Lumina invierii Domnului sa te calauzeasca pretutindeni. Iti doresc un Paste fericit si binecuvantat !

    RăspundețiȘtergere
  6. Paste fericit alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sarbatoarea Sfinta a Invierii Domnului sa va aduca sanatate,belsug si bucurii,iar lumina din noaptea sfinta sa va calauzeasca pasii pe parcursul vietii.
    HRISTOS A INVIAT!

    RăspundețiȘtergere
  8. Hristos a Inviat!
    Un PASTE FERICIT alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  9. Hristos a inviat! iti doresc multa sanatate! Cami

    RăspundețiȘtergere
  10. Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi tie draga Daniela.sa ai parte de bucurii si sanatate iti doresc!pupicei tie si printesei tale

    RăspundețiȘtergere
  11. scuze Miha scumpica aveam mai multe ferestre de comentariu deschis.dar si tie iti doresc cei mai bun in lume.pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. Hristos a inviat ! sarbatori fericite !

    RăspundețiȘtergere
  13. Sarbatoarea Invierii Domnului sa va umple casele de bucurie si sufletele de lumina! Hristos a inviat!

    RăspundețiȘtergere
  14. Sarbatori fericite, celei mai harnicute mamici si pupici celor doi mici gospodari, Robert si Amira!

    Ieri nu mergea internetul si de 3 ori m-am chinuit sa-ti scriu un email!

    RăspundețiȘtergere
  15. Miha... vai cat de bine pot sa arate... Eu nu ma dau in vant dupa briose... dar astea ale tale le-as manca de pe ecran... Felicitari... poate incerc si eu reteta asta... Sarbatori fericite in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  16. miha,un premiu te asteapta la mine pe blog

    RăspundețiȘtergere
  17. Hristos a Inviat !!!Minunate briosele mi-ai facut o pofta .....Spor in toate iti doresc !
    Sylvia

    RăspundețiȘtergere
  18. Ces cupcakes sont magnifiques.
    BRAVO!!!!
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  19. Hristos a Inviat!
    Iti doresc Paste Fericit alaturi de cei dragi!xxx

    RăspundețiȘtergere
  20. Sarbatori fericite Miha, cu pace si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc ,Miha :) si voua "Paste Fericit '"si GBU!

    RăspundețiȘtergere
  22. sarbatori pascale pline de lumina!pup iedutii!

    RăspundețiȘtergere
  23. Vai Miha,arata splendid!!!Pacatul meu ca inca nu mi-am luat forme pt briose...

    RăspundețiȘtergere
  24. Paste fericit si tie si familiei in continuare! Numai bine, multa sanatate si tot ce iti doresti.

    RăspundețiȘtergere
  25. Daca n-a schimbat tu ca sa-ti pot scrie m-am descurcat eu ;) te pupic si te asteapta un cosulet cu premii la mine.

    RăspundețiȘtergere
  26. ce apetisante sunt...
    sper ca ai avut sarbatori calde si frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  27. In sfarsit, le-am facut si eu ;-) Merci fain pt. reteta!! pupici :*

    RăspundețiȘtergere