Cheesecake Caramel

miercuri, 12 mai 2010



* Pentru blat:

* 350 g biscuiti
* 100 g unt
* 2 linguri cacao

Biscuitii se pun la robot si se macina fin. Se adauga untul topit si cacao si se omogenizeaza. Compozitia obtinuta se intinde uniform intr-o tava detasabila (26 cm diametru). Se preseaza foarte bine stratul de biscuiti cu lingura sau cu fundul unui pahar.

* Pentru umplutura:

* 500 g branza de vaci
* 250 ml frisca lichida
* 150 g zahar caramelizat
* 2 oua
* 1 lingura amidon

Zaharul caramelizat il punem intr-o punga si-l maruntim cu ajutorul ciocanului de snitele. Apoi se rasneste fin.

Branza de vaci se mixeaza cu frisca lichida si zaharul caramelizat.



Adaugam ouale si amidonul si omogenizam.



Turnam compozitia obtinuta peste crusta de biscuiti si dam la cuptor la foc mic, pana incepe sa se rumenesca, cca 45 de minute.

Se lasa in tava sa se raceasca, apoi se da la rece pentru minim 4 ore.

Se orneaza dupa preferinta.





Multumesc fetelor pentru o reteta absolut divina.

Share This Post

7 comentarii:

  1. wow..arata divin!cred ca e super gustos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte bine...hmm,cheesecake si caramel..iata o combinatie irezistibila si "periculoasa" ( in sensul ca odata ce incepti sa mananci nu te poti opri cu una cu doua)

    ar trebui sa denumim aceasta saptamana "Saptamana Cheesecake" LOL ...tu ai facut cheesecake caramel, eu am de abia am terminat de facut mini-cheesecake-uri de ciocolata si zmeura lol

    RăspundețiȘtergere
  3. ce apetisant! iubesc caramelul in orice forma, fie si rasnit :), cred ca-i da un gust deosebit prajiturii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte gustos, dar ce bine arati pe poza noua :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Tare apetisant cheesecake-ul, Miha! Arata de belea :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi se pare interesanta combinatia. Cred ca o sa fac si eu. Asta doar daca nu mai ai nimic pastrat si pt mine. Stii ca azi vin in vizita saptmanala...hi, hi, hi,!!! Abia astept!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am salvat-ooo! Si eu am facut ceva cu "cheese", dar, un copil a facut ceva si mai tare"Delete all photos". Super, nu?

    RăspundețiȘtergere