Ciocolata de casa cu nuci (2)

marți, 11 ianuarie 2011

Si iata si cea de-a 10-a reteta, preparata cu margarina Rama, special pentru Zanele bune de pe taramul magic al prajituria.ro

Ciocolata de casa este unul dintre deserturile noastre preferate, care nu lipseste niciodata la mesele de sarbatoare. Ca o veti prepara in varianta cu unt sau in cea cu margarina, ca cea de fata, va fi la fel de delicioasa.


* 250 g zahar
* 250 g lapte praf
* 200 g margarina Rama Maestro
* 50 g cacao
* 150 ml apa
* esenta de rom


Apa si zaharul se pun la fiert. Se fierbe pana se aduna spuma deasupra si siropul curge mai grosut din lingura.

Adaugam margarina Rama si amestecam bine pana se topeste si omogenizam.

Dam deoparte de pe foc si adaugam laptele praf amestecat cu cacao. Dupa ce s-a incorporat tot laptele, adaugam nuca taiata bucati si esenta de rom.

Compozitia obtinuta o intindem pe hartie de copt sau intr-o tava unsa cu margarina Rama , la grosimea dorita si dam la frigider pana se intareste, apoi se portioneaza dupa dorinta.


Mie personal imi place mult mai mult dupa vreo 2 zile, timp in care a stat neacoperita la temperatura camerei. Se usuca si capata o consistenta usor crocanta. Mmmm...delicioasa! :))

Share This Post

9 comentarii:

  1. Nu am mai mancat o ciocolata de casa de foarte multa vreme .:-s daca mai ai astept si eu cuminte o bucatica ;;)
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu n-am mai mancat de multa vreme. Chiar mi-e dor de gustul ciocolatei pe care o facea mama acasa. Foarte bine ti-a iesit Miha! Felicitari! Cred ca e foarte, foarte delicioasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo , Miha! Cred ca o sa fac si eu. Mi-ai dat o ideee.

    RăspundețiȘtergere
  4. Fac foarte rar ciocolata de casa,n-am mai mancat cam de multisor,cred ca am sa o fac si eu ,arata foarte bine si de gustoasa nu cred nu ca am ce comenta yammy!pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. fffffff buna am incercat bravoooo

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca ti-a placut! :)

    Un Paste fericit iti doresc!

    RăspundețiȘtergere