Prajiturele cu ciocolata si migdale

miercuri, 12 octombrie 2011

De cand a inceput scoala am inceput si eu sa experimentez diverse combinatii pentru a obtine biscuiti deliciosi, numai buni pentru pauza de masa. Sunt buni si de-o rontaiala langa cafeaua lu' mami. Parol! :)))



 125 g unt
150 g zahar
1 ou
200 g faina
30 g migdale macinate
75 g ciocolata amaruie
1 praf de copt
1 zahar vanilat

Untul moale la temperatura camerei se mixeaza cu zaharul si zaharul vanilat pana devine pufos ca o crema. Se adauga oul si se mixeaza bine bine.

Separat amestecam faina cu migdalele macinate, un praf de sare, praful de copt si ciocolata taiata bucatele cu cutitul. Incorporam amestecul in crema de unt si omogenizam.

Compozitia va fi destul de moale si lipicioasa, dar dupa cateva ore (cu cat mai multe cu atat mai bine) de stat la frigider se va intari considerabil.

Rupem bucati din aluat, formam bilute si care le aplatizam usor cu mana si le asezam in tava tapetata cu hartie de copt, la distanta unele de altele.


Dam tava la cuptor la foc mediu, pentru 10-15 minute, pana biscuitii incep sa se rumenesca usor deasupra. Se scot cu grija de pe hartia de copt si se pun pe un gratar la racit.

Cat sunt calzi sunt moi, dar dupa ce se racesc se intaresc si devin crocanti.


Share This Post

15 comentarii:

  1. Si eu credeam ca sunt singura care s-a apucat de prajiturele asa devreme :)

    RăspundețiȘtergere
  2. cookiessssss !!! cu lapte sau cico eu le vreau pe toate ;) pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar bune ar fi pentru lapticul de dimineata!Notat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buni si vad ca foarte rapid de facut,ma tenteaza sa-i incerc si eu si mai ales sa deschid cuptorul seara si sa simt aroma de ceva dulce... Deci o idee foarte delicioasa!!!
    Pupici si o seara placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Arunca si la mine vreo doi, ca ma duc sa incalzesc cafeaua... Acum recunoaste ca i-ai papat tu linga cafeluta, ca la motata mea de exemplu, ii curat un mar si i-l tai felii pentru la scoala, altfel risc ca nu maninca nimic la prinz si se intoarce la lectii cu burtica goala...

    RăspundețiȘtergere
  6. Azizule drag... poi daca nu vrei cafea iti dau laptic. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Alice...deci... :)) ti-am zis ca esti binevenita oricand. ;) Pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mihaela, sub pretextul ca a inceput scoala, facem antrenament pentru Mos Craciun. :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Pupici Petronela! Sa-mi pui si mie deoparte 2 prajiturele. :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Cuscra, dar tu ai o domnisoara care tine la silueta. :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna,

    Sunt noua in ale bucatariei asa ca imi cer scuze daca intrebarea mea are un raspuns evident :)

    Vreau sa incerc si eu reteta ta, insa mie imi plac mai putin dulci biscutii. Pot reduce cantitatea de zahar sau trebuie sa inlocuiesc cu alt ingredient cantitatatea de zahar lipsa.


    Felicitari pentru toate minunatiile pe care le faci! Am incercat si eu doua-trei retete si mi-au iesit din prima.

    RăspundețiȘtergere