Prajitura cu branza

luni, 26 martie 2012


De multa vreme n-am mai mancat o prajitura cu branza atat de buna, fina si aromata. Ce ziceti? Incercati si voi? :))




Pentru aluat:

350 g branza de vaci
6 linguri lapte
6 linguri ulei
1 lingura zahar vanilat
esenta de rom
50 g zahar
300 g faina
1 praf de copt

Se amesteca intr-un castron branza cu zaharul, zaharul vanilat si esenta de rom. Adaugam laptele si uleiul si omogenizam. La sfarsit incorporam  faina amestecata cu praful de copt si framantam putin, pana obtinem un aluat nelipicios.

Aluatul obtinut il intindem in tava (25/35 cm) unsa cu ulei si tapetata cu faina. La inceput il intindem bine cu mana, apoi il nivelam cu ajutorul unui pahar, presam bine cu fundul acestuia, trecut de cate ori este nevoie prin faina.

Pentru umplutura:

125 g mascarpone
200 g branza de vaci
150 g lapte condensat indulcit
1 lingurita zahar vanilat
2 oua

Punem toate ingredientele intr-un castron si le mixam bine cu blenderul vertical, pana obtinem o compozitie fina si lichida, pe care o turnam in tava peste aluat.

Dam la cuptor la foc mediu pana prajitura incepe sa se aureasca deasupra.

In cuptor vom pune un vas sau o tava cu apa, pentru a crea efectul de sauna.

Se lasa la racit in tava apoi se portioneaza.



Share This Post

15 comentarii:

  1. Ador prajiturile/placintele cu branza dulce!
    Chiar ma gandeam sa fac saptamana asta una...
    Super reteta! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte interesanta reteta, imi place mult!
    o saptamana frumoasa sa ai, pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce gâteau me plait beaucoup, j'adore!

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar mii dor de brinza de vaca ca la noi, din partile noastre... Aici in Italia ricotta e diferita, nu zic ca-i rea, are alt gust... Prajiturile tale Miha par chiar buuune!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ador branzica de vaci, imi place la maxim!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu o sa o incerc cu siguranta! Suna atat de bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am mai papat de mult o praji cu branzica :(:( , hmmmm , si tare-mi place combinatia cu mascarpone :);) ..

    RăspundețiȘtergere
  8. Intradevar, este o prajiturica super delicioasa!!!!Pupici:X

    RăspundețiȘtergere
  9. Ahhh!!! De ce a trebuit sa ma uit acum pe blogul tau???!!!! :((( Si la ora asta tarzie...Sunt asa o pofticioasa...si acum si invidioasa :)) Vreau si eu o bucatica..micaaaa...te roooogggg. Arata asa de bineeeee.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ciao,
    mi piace curiosare nelle cucine degli altri e maggiormente mi ispirano le cucine straniere.
    Internet è un mezzo davvero favoloso per girare e curiosare nel mondo.

    Complimenti.

    Paolo

    RăspundețiȘtergere
  11. foarte tentanta prajiturica ta! Chiar ma gandesc sa o fac, ca ma branza multa in frigider :D Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. Trebuie sa fie minunata...perfecta!

    RăspundețiȘtergere