Cartofi taranesti

luni, 28 decembrie 2009

Acesti cartofi taranesti pot fi serviti ca atare, ca o masa in sine, sau pot fi serviti si ca garnitura de cei ce-si doresc o masa mai consistenta.


* 3 cartofi mari
* 1 ceapa
* 200 g muschiulet tiganesc
* 2 linguri ulei de masline
* sare si piper
* boia de ardei

Cartofii se fierb, taiati cubulete sau in coaja, dupa preferinta, in apa cu sare.

Muschiuletul il taiem fasii subtiri pe care le prajim putin intr-o tigaie stropita cu putin ulei de masline.



Adaugam ceapa tocata marunt sau taiata solzisori. Eu am preferat sa o toc marunt din motive mofturoase. :))



Dupa ce s-a inmuiat ceapa, adaugam cartofii taiati cubulete si amestecam usor, sa nu se striveasca.

Se adauga boiaua de ardei si se potriveste gustul de sare si piper. Dupa ce am pus boiaua nu mai lasam mult la prajit, pentru ca aceasta devine amara.

Share This Post

3 comentarii:

  1. Super reteta , nu am mancat de o vesnicie cartofi taranesti, mi-ai facut pofta. Pupici si Sarbatori fericite !

    RăspundețiȘtergere
  2. La cartofii taranesti eu stiam ca se adauga si ardei gras rosu care se caleste impreuna cu muschiuletul. Pe langa culoarea care o da mancarii, are un gust incredibil :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Terra, exista multe feluri in care se prepara acesti cartofi. Probabil ca fiecare a adaptat originalul dupa "obiceiurile casei" si dupa gust.
    Probabil ca in reteta pe care o stii tu ardeiul a inlocuit boiaua de ardei, pe care am folosit-o eu. :)
    Sunt convinsa ca ambele varinate sunt la fel de bune. ;) La fel de bune ca si o varianta simpla ce-am mancat odata la un restaurant, fara muschiulet, doar cartofi si ceapa.

    RăspundețiȘtergere