Crema de ciocolata Raffaello

luni, 31 octombrie 2011

Buna dimineata tuturor.

Crema de ciocolata de astazi nu e tocmai in specificul zilei, adica nu e bu-hu-hu :))) dar e delicioasa si numai buna de inceput o saptamana noua. Sper sa fie plina cu toate bune si la voi si la noi. :))

Intocmai ca si surata ei mulatra :)) este destul de consistenta si nu o poti manca pe toata o data, asa ca sigur mai ramane si pentru vreo prajitura. ;)



200 g ciocolata alba
200 g unt
1 cutie lapte condensat indulcit (380 g)
70 g nuca de cocos

Punem untul intr-un vas si-l topim la foc mic. Adaugam ciocolata alba rupta bucatele si omogenizam. Adaugam laptele condensat si amestecam bine bine. Dam deoparte, adaugam nuca de cocos si omogenizam.

Lasam sa se raceasca, punem in borcane si dam la frigider.


Compozitia este destul de moale, dar pana a doua zi, cand devine si mai buna, se intareste simtitor.


Sursa




Share This Post

20 de comentarii:

  1. Miha, maine vin! Sigur. Ai grija cat pastrezi si pentru mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. oh, m-ai lovit fix in cel mai dulce loc :)) trebuie musai sa testez reteta caci arata formidabil
    o saptamana frumoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Miha, esti sigura ca nu se poate manca toata o data?!?!?La cat de buna trebuie sa fie, iti fac eu rost de niste "termite"care rod tot ce este papa bun si dulce!

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci nu poate fi mancata toata o data...e de bine atunci ,mai apuc sa fac si prajiturica cu ea...pup, o saptamana linistita iti doresc!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce de bunatati ciocolatoase faci,le-ncerc eu pe toate :)!!!pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Delicioasa!!!O sa o fur pentru o prajiturica:)Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu o mancati pe toata ca vreau si euuuuu!!!!! :)
    Arata delicios!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. eu as papa tot ce e in borcan , e delicioasa !!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc tare mult fetelor de aprecieri! Va pupacesc cu drag pe toate. :*

    RăspundețiȘtergere
  10. woaaaaaaaaaaa, Miha, m-ai dat gata cu crema asta, ciocolata alba, cocos si lapte condensat! nu mai am cuvinte, decat ca o voi face cu siguranta :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Sigur ca e delicioasa! Dar unde mai gasesc in Romania Lapte condensat?

    RăspundețiȘtergere
  12. Lina, am inteles ca este in Carrefour (in Bucuresti). Sau in magazinele cu specific rusesc sau arabesc, tot in Bucuresti. Sau poti comanda de pe site-ul delatte.ro Sau il poti face acasa. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. O minunatie de crema. Am facut si am pus intre niste faguri,iar restul ce sa mai spun... a fost odata ca niciodata! Multumesc pentru toate bunatatile pe care le impartasesti cu noi! ANKA din Iasi

    RăspundețiȘtergere
  14. Anka, ce idee buna cu fagurii. Cred ca au fost dementiali.

    Multumesc si iti urez din suflet Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  15. o bunatate de crema merge si pentru umplerea prajiturilor sau rulade?o zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna dimineata!

    Da, merge pentru o rulada. Chiar am facut si eu una, dar n-am mai apucat sa fac poze.

    Sau...mai poti folosi in compozitia prajiturilor, asa cum am facut la aceste briose http://dulciurifeldefel.blogspot.com/2011/11/briose-cu-crema-de-ciocolata-raffaello.html Compozitia se poate coace si in forma de chec. :)

    RăspundețiȘtergere