Gauffre cu mere in caramel

marți, 30 martie 2010



* Pentru gauffre:

* 2 oua
* 100 g zahar
* 150 g iaurt
* 50 ml lapte
* 3 linguri unt topit
* 1 lingurita praf de copt
* faina cat cuprinde, sa iasa un aluat putin mai gros decat cel de clatite

Ouale le mixam cu un praf de sare, pana isi dubleaza volumul. Adaugam zaharul, apoi si celelalte ingrediente. Vom obtine un aluat putin mai gros decat cel de clatite.

Punem cate un polonic de aluat in aparatul special de vafe si coacem fiecare "foaie" in jur de 5 minute, pana se rumeneste.

* Pentru sosul caramel:

* 1 mar mare
* 50 g unt
* 1 pahar de zahar
* 1/2 pahar (acelasi) frisca lichida

Marul se curata si se taie cubulete.
Zaharul se caramelizeaza la foc mic,amestecand continuu.Cand e gata,se adauga untul si se amesteca pana se se topeste,dupa care se adauga si frisca. Se pun si merele cubulete, amestecand usor.



Se mai fierbe putin, pana incepe sosul sa se ingroase, apoi se lasa la racit.

Merele caramel se repartizeaza intre foile de gauffre si se servesc imediat cu inghetata.



Sunt tare bune. Daca o sa le faceti o sa-mi dati dreptate. ;)

Share This Post

4 comentarii:

  1. Mai, dar tu te schimbi in fiecare saptamana!

    RăspundețiȘtergere
  2. Azi chiar n-a fost cu intentie. Am apasat niste "botoane" care nu trebuiau apasate. :))) Si inca mai caut sablonul ala care sa se incarce ca vantul. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Wooow! Tare faza! Inseamna ca nu numai eu am reusit asemenea performante. In prima zi, in care am ramas singura cu "copilu" (hi,hi!), am reusit sa sterg multele retete si comentariile toate! Comentariile duse au fost!
    Cautari rodnice, iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. tes gauffre aux pommes camarel ça doit être un délice j'aime beaucoup

    RăspundețiȘtergere