Brownie cheesecake

vineri, 23 octombrie 2009

De cand a postat Laura reteta ei de Brownie Cheesecake m-am tot gandit la ea si n-am mai avut liniste. :))
Asa ca ieri am improvizat o reteta cu ce-am gasit prin frigiderul meu...:))



Pentru blat avem nevoie de:

100 g ciocolata cu lapte
100 g ciocolata amaruie
100 g unt
150 g zahar
2 oua
80 g amidon
1 praf de sare
1 plic zahar vanilat
1 lingurita praf de copt

Se topeste untul impreuna cu ciocolata la foc mic. Se lasa la racit.
Ouale intregi se bat cu zaharul pana isi dubleaza volumul,praful de sare si vanilia dupa care se adauga in ciocolata topita si racita.



La final se pune amidonul si praful de copt si se omogenizeaza.

Pentru crema de branza avem nevoie de:

250 g branza de vaci
1 ou
50 ml frisca lichida
3 linguri zahar
esenta de rom

Toate ingredientele se mixeaza pana obtinem o crema de branza fina.



Punem aluatul intr-o tava (20/30 cm) tapetata cu hartie de copt, iar pe deasupra din loc in loc punem cate o lingura din crema de branza. Apoi cu o lingurita amestecam foarte putin cele 2 compozitii.

Dam la cuptor pentru jumatate de ora, la foc mediu.

Lasam sa se raceasca, apoi se portioneaza.



Langa cafeaua de dimineata e absolut divina.

Share This Post

9 comentarii:

  1. Un mic premiu de la mine pentru tine...Ce zici? :)

    Weekend frumos iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. pofticioasa mica,ma primesti la cafea?te pup si o duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. o ce buna trebuie sa fie!a mai ramas o bucatica mic,mica?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu pot tine pasul cu tine ! Never ! o duminca placuta. Cami

    RăspundețiȘtergere
  5. Ralu, multumesc de premiu. Imediat voi trece sa-l ridic! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Alison, cam tarziu am ajuns pe aici, dar (auto)invitatia la cafea ramane valabila. :)

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mariana, nici macar o firimitura n-a mai ramas. Dar poate gasesc eu altceva care sa-ti placa! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Cami, o saptamana buna si tie! Pup!

    RăspundețiȘtergere