Budinca de caramel

vineri, 10 iunie 2011

Budinca e un desert foarte usor de facut. Se pot face combinatii fel de fel, dupa preferinta fiecaruia. In orice varianta o faceti veti obtine un desert delicios si fara E-uri. :)

Chiar daca e un desert usor de facut eu nu l-am facut niciodata pana acum. Am avut nevoie de pozele ametitoare ale Mayei ca sa ma decid sa-l fac. :)))


 400 ml lapte
4 linguri zahar
25 g amidon


Zaharul se caramelizeaza pana devine auriu. Sau maroniu, daca va place gustul mai intens de caramel. Atentie insa sa nu se arda foarte tare, pentru ca va deveni amar.

Laptele se infierbanta si se toarna peste zaharul caramelizat, apoi se fierbe la foc mic pana se dizolva caramelul.

Amidonul il "desfacem" cu putin lapte cu caramel, apoi il turnam in vasul cu lapte si caramel. Fierbem la foc mic, amestecand continuu, pana se ingroasa.

Se lasa sa se racoreasca putin, se toarna in cupe si se lasa la racit.

Share This Post

8 comentarii:

  1. Miha,ma bucur ca ti-a placut.Tu vorbesti de poze?
    Luminoase si colorate,superbe imaginile tale! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. bai Miha si eu saptamana asta am facut deja de doua ori o dat cu ciocolata si a doua in straturi cu ciocolata si vanilie ,acum urmeaza si asta de caramel ....arata excelent la tine....o zi minunata!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. caramel super! simplu si gustos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Super faina reteta, simplu si bun! abia astept sa o fac si eu :) Multumesc si weekend minunat iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie sa incerc si eu budinca asta...boabele de cafea sunt reale sau de cioco? Se rontaie pana la ultima, nuu? :*

    RăspundețiȘtergere