Papanasi fierti

joi, 4 iunie 2009



Avem nevoie de:

500 g branza de vaci
1 cana faina
3 oua
100 g unt
3 linguri gris
100 g zahar
100 ml smantana
esenta de rom

Pentru decor avem nevoie de:

200 g nuca macinata
3 linguri cacao
100 g zahar pudra



Branza impreuna cu toate celelalte ingrediente se mixeaza foarte bine pana devine totul ca o crema.



Se pune apa la fiert,cu putina sare.Cand da in clocot incepem sa formam papanasii,cu mana umeda sau cu doua linguri,trecand aluatul de pe o lingura pe alta.



Ii scufundam in apa clocotita si cand sunt gata incep sa se ridice la suprafata.

In timpul fierberii se scutura oala sa nu se prinda papanasii de fund.Nu se amesteca in oala,astfel se sfarma.

Ii punem intr-o sita sa se scurga



apoi ii tavalim prin amestecul de nuca cu cacao si zahar.



Am lasat deoparte putina compozitie si am facut si cativa papanasi prajiti.



Pe care i-am servit cu smantana.

Share This Post

8 comentarii:

  1. hihihi!;)
    exact acum am postat si eu tot papanasi fierti.
    dar uite ca-s retete diferite.
    voi incerca si varianta ta!
    o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. O zi buna si tie Gabi!

    Deliciosi si papanasii tai! Eu am vrut sa fie un pic...altfel :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce super ideea cu cacao...minunat arata!mi-e pofta...desi eu nu pap papanasi...:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce idee buna . Inca de papanasi cu cacao nu am mai auzit. Sigur sunt deliciosi. Trebuie incercati. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Adi,am vrut sa incer csi eu ceva...altfel! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow ,ce idee originala.Merita Premiul de Creativitate,care te asteapta sa il ridici cind ai timp.Week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc mult Julia!Week-end placut si tie! Pup!

    RăspundețiȘtergere