Clatite cu carne gratinate

luni, 16 mai 2011

Cred ca orice a incercat macar o data in viata sa faca o reteta de clatite. In orice varianta le-am face, dulci sau sarate, sunt delicioase si nu le putem rezista. Asa se va intampla si daca veti incerca aceaste clatite, sunt atat de bune incat nu te poti abtine sa nu-ti mai pui o portie. :)))

Cantitatile se pot mari in functie de vasul in care veti pregati mancarea si de cati pofticiosi aveti la masa. :))


5 clatite preparate dupa reteta de baza sau dupa reteta preferata

1/2 piept de pui mare
200 g bacon
1 cutie rosii in suc
2 catei usturoi
piper
oregano

Bacon-ul taiat fasiute se prajeste usor intr-o tigaie. Cand grasimea incepe sa se topeasca adaugam si pieptul de pui cubulete. Amestecam pana carnea incepe se se albeasca, moment in care adaugam rosiile taiate cubulete (cu tot cu suc) sau date prin blender. Adaugam sare doar daca este absolut necesar, piperam si presaram putin oregano. Lasam la fiert pana scade toata zeama, avand grija ca aproape de final sa adaugam usturoiul tocat marunt. Lasam la racit.


2 oua
200 g smantana
100 g cascaval
sare si piper
marar dezhidratat

Ouale se bat bine cu putina sare si piper. Adaugam smantana si mararul dezhidratat. Omogenizam.

Clatitele le umplem cu carnea racita. Le pliem, impaturim sau rulam dupa dorinta, apoi le asezam intr-un vas termorezistent uns cu ulei.


Turnam deasupra sosul cu smantana, presaram din belsug cu cascaval ras si dam la cuptor la foc mediu pana se rumeneste.


Mancarea se serveste calda presarata cu patrunjel verde tocat.


Va doresc pofta buna!

Share This Post

23 de comentarii:

  1. Mmm, tare bun tre sa fie, un prinz perfect!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa ma asteptati, vin la masa, tare apetisant arata!

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmm...o sa ii fac si eu lui barbat'miu...sa ia la srevici :))

    RăspundețiȘtergere
  4. arata foarte bine! trebuie sa fac si eu

    RăspundețiȘtergere
  5. Delicioasa ca de fiecare data .
    Am o rugaminte Miha , nu mai posta si vasul acela rosu , ptr ca ma vei avea pe constiinta ...

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu vreau o portieeee!
    Da'ce urata-i cand e goalaaaa! Fata, pe mine sa ma astepti cu sticla plina, ca altfel nu vin!:P

    RăspundețiȘtergere
  7. Georgiana (georgi75)17 mai 2011 la 23:10

    La sticla ma bag si eu :))
    Plus doo clatite :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Georgiano, subscriu! Si sa stii ca Miha este prietena mea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nati, e foarte bun. Au mancat si mofturosii mei fara sa spuna nici macar "pas" :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Adela, te astept...sa nu intarzii. :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Lily, multumesc. Sigur ca te primesc... ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Alina, da...bune de luat si la servici. ;) :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Nil, multumesc mult! Ma bucur ca ti-au placut! :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Ufff Diana... imi place si mie atat de mult vasul asta incat nu ma pot abtine sa nu fac poze cu el. :)))
    Pupici cu lipici! :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc Pansy, draga mea! :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Liana, e plina fata! :))) Doar nu va poftesc la masa cu sticla goala. :))))

    RăspundețiȘtergere
  17. Georgi, am notat... 1 clatita si 2 sticle de vin. Sau era invers? :))))

    Pup fata draga! :*

    RăspundețiȘtergere