Gogosi cu gem de citrice

vineri, 3 aprilie 2009




Avem nevoie de:

300 g faina
100 ml lapte
50 g unt
2 linguri zahar
1 lingurita drojdie uscata
1 ou + 2 galbenusuri
esenta de vanilie
150 g gem de citrice

Am pus toate ingredientele in masina de paine,la programul de framantare + dospire.


L-am lasat mai mult la dospit,cat am fost la plimbare cu domnisoara mica. Cand ne-am intors acasa aluatul arata asa...:)


Aluatul l-am impartit in 2 parti pe care le-am intins in foi subtiri.Apoi am pus cate o lingurita de gem din loc in loc pe una din ele.



Dupa ce-am terminat de repartizat gemul,am acoperit cu cealalta foaie si cu o forma am decupat,in asa fel incat sa "prind" gramajoara de gem la mijloc.



Le-am mai lasat un pic la dospit pe masa,apoi le-am prajit in ulei bine incins.
Cand au fost gata le-am scos pe un prosop absorbant si le-am pudrat cu zahar.

Restul de aluat l-am adunat si framantat putin,am intins o alta foaie si am decupat cerculete,care dupa prajit s-au transformat in bulgarasi. :))



Si o sectiune plina cu gem...:)





Share This Post

2 comentarii:

  1. cred ca-s delicioase,ca arata super!si gemul la fel,eu inca nu am facut asa ceva la masina...nu uita sa treci sa iei premii de la mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Alison,nici eu n-am mai facut pana acum.De fapt,n-am facut niciodata dulceata sau gem. :D Dar de acu sigur voi mai face. :)

    Uite acu trec sa iau premiul...ca peste zi cine stie ce mai am de facut si nu mai apuc!?!

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere