Supa aromata cu porumb

sâmbătă, 27 martie 2010



* 1 ceapa
* 2 cartofi
* 1 radacina patrunjel
* 1/2 radacina telina mica
* 1 morcov
* boabe de porumb
* 1/2 cana suc de rosii
* 2 linguri ulei de masline
* 2 catei de usturoi
* sare si piper alb
* patrunjel verde


Ceapa tocata marunt o calim putin in uleiul de masline. Adaugam apoi radacininoasele date pe razatoarea cu ochiuri mici (sau taiate cuburi, in functie de preferinta). Amestecam continuu pana incep sa se inmoaie.

Adaugam cartofii taiati cubulete, boabele de porumb si apa fiarta cat se le acopere foarte bine. Acoperim si fierbem la foc mic, 15 minute. Punem sucul de rosii, cateii de usturoi taiati in 2, potrivim gustul de sare si piper si mai dam cateva clocote.

La sfarsit presaram patrunjelul verde tocat.

Share This Post

4 comentarii:

  1. am facut si eu supa asta aromata cu porumb,insa nu am pus usturoi.cred ca ii da un gust mai bun,mersi de idee o sa incerc data viitoare:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumusete si bunatate de supa!

    RăspundețiȘtergere
  3. am facut si eu supa aromata cu porumb,dar am scapat putin mai mult bulion si nu mi-a iesit asa galbena,este mai rosiatica,dar gustoasa.Sotului mei ai place tare mult.
    O seara buna!Mirela

    RăspundețiȘtergere
  4. Mirela, important e ca a fost gustoasa. Ce mai conteaza culoarea? :))

    RăspundețiȘtergere