Ostropel de pui

marți, 23 august 2011

Ostropelul de pui este o mancare foarte usor de facut. V-o propun pentru atunci cand sunteti in criza de timp sau nu aveti prea mult chef de stat la bucatarie. :))

Ostropel de pui




1 piept de pui
2 cepe
1 morcov
1 conserva de rosii in suc (400 g)
1/2 capatana usturoi
sare
piper

Pieptul de pui se spala si se taie cubulete. Rosiile se mixeaza pana se obtine o pasta.

Ceapa taiata marunt se caleste in cateva linguri cu ulei de masline. Cand devine sticloasa, se adauga cuburile de carne. Se trag cateva clocote, apoi se " stinge" totul cu pasta de rosii. Se adauga morcovul, dat pe razatoarea cu ochiuri mici. Se completeaza cu apa, daca e nevoie, atat cat sa fie carnea acoperita.



Se fierbe pana se inmoaie carnea si sosul este scazut.

Inainte de a inchide focul se adauga usturoiul pisat si se potriveste gustul de sare si piper.

Se serveste cu mamaliguta.

Reteta asta o ridic la fileu lui Gabi, pentru provocare. :))


Share This Post

12 comentarii:

  1. Booooon, foarte bon! De realizat tomorow!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii de cand nu am mancat ostropel?Asta e sadism ce imi faci tu:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cam asa fac si eu ostropelul.Este super bun.Multumesc de vizita,si te mai astept Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. La ceas de noapte, ma autoinvit la o portioara... chiar daca o sa ramin cu gustul de usturoi, se merita, nu ???!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. O reţetă interesantă, şi darurile de iubire mamaliguta
    Vă doresc o mare miercuri
    Valerie

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-ai dat o idee ,am sa fac si eu ca -mi place tare mult si nu am mai facut cam de mult timp.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. este mancarea mea preferata.maine voi gati ostropel.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca am putut fi de ajutor cu o sugestie pentru masa.

    Pupaturi si imbratisari cu drag la toata lumea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Am facut reteta asta si a fost incantarea familiei, am s-o repet des,,,asa se pare. Multumesc de postare.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa va fie de bine masa draga Liana! Ma bucur tare mult ca v-a placut. Si noua ne place! ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. vai cum arata alaturi de mamaliguta !!!!

    RăspundețiȘtergere