Cartofi prajiti a la Jamie

sâmbătă, 13 august 2011

De regula nu ma uit la televizor, dar seara cand ma bag in pat mai butonez telecomanda sa gasesc un program care sa ma ajute sa adorm mai repede. :))) Asa se face ca intr-o seara l-am gasit pe Jamie gatind... si somnul mi-a zburat... :))) N-as putea spune ca ma dau in vant dupa Jamie, dar emisiunea asta chiar mi-a placut. iar cartofii astia sunt de-a dreptul grozavi.


 4-5 cartofi medii
1/2 capatana de usturoi
coaja de la 1 lamaie
sare si piper
~50 g unt
putin ulei de masline

Cartofii se spala foarte bine si se pun la fiert cu tot cu coaja in apa cu sare. Cand sunt fierti se scrg de apa, se trec sub un jet de apa rece si se curata de coaja.

Intr-o tigaie antiaderenta punem 1-2 linguri cu ulei de masline, apoi cartofii taiati in sferturi. Se perpelesc pe toate partile.

Curatam lamaia, taind fasii subtiri ajutandu-ne de curatitorul de legume si o adaugam peste cartofi.


Usturoiul cu tot cu coaja se spala sub un jet de apa rece, apoi se zdrobeste putin, cu lama unui cutit si se adauga in tigaie.


 Se sareaza si pipereaza dupa gust, se adauga si untul taiat cubulete. Se amesteca usor sa nu se sfarame cartofii si se prajesc pana capata o crusta aurie frumoasa.

Simplu, delicios si rapid.

Share This Post

23 de comentarii:

  1. Cred ca sunt tare buni, cand aveam vreme ma ma uitam si eu la el si chiar mi-am notat cateva retete, dar inca nu le-am pus in practica. Un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata tare bine.Ce gust le da lamaia?Nu am incercat niciodata.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Jamie asta stie ce stie! Vad la tine peelerul de la Kotanyi,nu-i asa ca e bun...pe toate le-am aruncat de cand il am,ca niciunul nu curata bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. O garnitura grozava pentru orice!Si eu folosesc uneori usturoiul in coaja pentru ca e mai "soft".O zi buna,Miha!

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie sa-i incerc, arata tare bine.
    Pup si o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Avec une délicieuse saveur d'agrumes …
    Je te souhaite un agréable dimanche
    Valérie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca au un gust deosebit,pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu nu am inteles faza cu lamaia. Ai pus felii intreg sauy numai coaja? Din poza mi se pare ca ai pus cojile de la lamaie.

    RăspundețiȘtergere
  9. Adela, multumesc. Sper din inima ca ai avut un week-end placut! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. DiaMar, sunt foarte buni, merita incercati. ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Adina, peeler ii spune? Eu i-am zis curatitor, ca nu stiam cum altfel. :)))
    Da, e super. Curat cu el orice legume. Si in plus pot face si carlionti de ciocolata. ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Teo, multumesc! O duminica frumoasa si tie. Atat cat a mai ramas din ea! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Radiowhisper, multumesc! Voi studia indata propunerea ta. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc Maria! Zi frumoasa si tie. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Minoki, n-am zis nicaieri in reteta ca am pus felii de lamaie, ci fasii de coaja de lamaie. Coaja de lamaie am trecut si la ingrediente. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu îl ador pe Jamie,si îi ador cartofii,iar tu le-ai facut o prezentare pe cinste!
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  17. arata foarte bine ...la fel si muschiuletul de langa ei

    RăspundețiȘtergere