Chec cu smantana

sâmbătă, 1 mai 2010



* 3 oua
* 200 g zahar
* 300 g smantana
* 1 praf de copt
* esenta de vanilie
* coaja de lamaie
* 2 cani faina

Se bat ouale intregi cu un praf de sare, pana isi dubleaza volumul. Se adauga zaharul si se bate in continuare pana devin ca o crema. Se adauga smantana, esenta de vanilie si coaja de lamaie. La sfarsit incorporam usor faina amestecata cu praful de copt.

Compozitia se toarna intr-o tava unsa cu unt ( eu am pus in una de silicon si n-a mai fost nevoie )



si se da la cuptor la foc mediu pana se rumeneste. Se face proba cu scobitoarea.

Checul s-a vrut a fi un ursulet (asa este tava), dar in momentul in care l-am rasturnat i s-a rupt capul. :)) Copiii s-au amuzat copios si s-au repezit sa-i manance urechile, asa ca nu l-am mai reparat. :)) Am taiat bucati si am pudrat cu zahar.

Share This Post

7 comentarii:

  1. Draga Miha,
    Mi-ai facut pofta...vreau si eu !
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bun pare... ma gandesc ca smantana ii da o aroma aparte..
    Brava!!

    P.S. - Felicitari pentru blog!! Imi place sa te vizitez ca mereu gasesc ceva bun la tine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. mmm, bun-bun! (bietul ursulet...)

    RăspundețiȘtergere
  4. am respectat reteta si s-a primit un chec deeeliiiciooos!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ana Maria, felicitari! Ma bucur ca ti-a placut!

    RăspundețiȘtergere
  6. într-adevăr smântâna îi dă un gust aparte, iar de delicios nu mai vorbim...EXCELENT!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc! Sa-l papati sanatosi! :*

    RăspundețiȘtergere