Deliciu cu ciocolata

luni, 18 iulie 2011

Aceasta prajitura cu ciocolata s-a vrut a fi "Lava cake", dar din anumite cauze perturbatoare si cam galagioase cateodata :)) le-am tinut la cuptor mai mult decat trebuie si lava n-a mai fost lava dom'le. :))) Dar cine iubeste ciocolata sunt sigura ca va trece cu usurinta peste acest aspect, mai ales daca prajitura va fi inecata intr-un delicios sos din dulce de leche. Si va mai spun un secret... daca le puneti putin la congelator, apoi le serviti cu ceva frisca... sunt deliciu total.

2 oua
2 linguri zahar
2 linguri faina
250 g ciocolata amaruie
150 g unt


Ouale se mixeaza cu un praf de sare pana isi dubleaza volumul. Se adauga zaharul si se mixeaza pana totul devine ca o crema. Adaugam si faina si omogenizam. Vom obtine o compozitie de consistenta unei smantani mai groase.

Ciocolata si untul le topim la foc mic. Omogenizam si lasam la racit. Dupa ce s-a racorit incorporam in crema de oua in cateva reprize.

Formele se ung cu unt, apoi turnam din compozitie astfel incat sa umplem cca 3/4 din inaltimea formei.

Eu am avut forme de aluminiu de unica folosinta si au iesit 7 bucati.

 
Formele se dau la cuptor la foc mediu spre mare (~200 C) pentru ~10 minute (pentru a obtine o veritabila Lava Cake) sau ~15 minute pentru a obtine ceea ce am obtinut eu. :))


Share This Post

38 de comentarii:

  1. Supr bun.Eu as fi in stare sa mananc ciocolata la micul dejun,pranz si cina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mama maamaaa mamaaaaa ce nebunie...iubesc ciocolatoasele tale! Esti minunata Miha scumpa mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoase si bune...bravo
    toata ziua coci cite ceva :))

    RăspundețiȘtergere
  4. mmm ce bunatate,neaparat trebuie sa le fac si eu ! megasuper fana a ciocolatii :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga mea , scumpa mea , mai vino si pe la mine, please! Dar numai insotita de o cutiuta cu ciocolata din asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. ei las' ca pare delicios si daca nu-i lava :)
    pupicei

    RăspundețiȘtergere
  7. Delicios ne numaram printre fani ciocolata.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cui nu-i place ciocolata?! Este un deliciu tot!

    RăspundețiȘtergere
  9. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW !!!restul cuvintelor sunt de prisos ...
    Diana

    RăspundețiȘtergere
  10. vai mama .... sa te lingi pe botic , arata super delicioasa !!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ciocolata.....nu refuz niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ruxy, draga mea... esti atat de draguta! Multumesc de aprecieri! Pupici cu lipici! :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc Alice!
    Da, imi place sa ma invart pe langa cuptor. :))))

    RăspundețiȘtergere
  14. Viorica, multumesc! Iti faci sau te invit la mine? :)))

    RăspundețiȘtergere
  15. Minoki, ce-ar fi sa vii tu la mine? Ca esti mai tanara... :))))

    RăspundețiȘtergere
  16. Pupici Sarah, esti o draguta! :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Ana Maria, sper ca bine... :)))) Pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  18. Dan-Irinel si Ionela...sunteti din gasca mea! :))))

    RăspundețiȘtergere
  19. Gratiela, multumesc! Nu stiu altora, dar mie imi place rau de tot. :)))

    RăspundețiȘtergere
  20. Pîna si mie,o neciocolatoasa...îmi face imaginea o pofta!
    Arata fantastic!

    RăspundețiȘtergere
  21. Oooo Doamne, Ooooo Doamne, Oooo Doamne! Neaparat o sa le incerc, deci s-a dus cura mea de slabire pe apa sambetei!

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumesc Maya! :* Scuze de intarziere! :*

    RăspundețiȘtergere
  23. Mirela... le faci...si mananci numai 1. :)) Daca poti! :)))

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  24. Miha, nu promit nimic, dar o sa incerc sa fac doar una. E mai simplu asa, nu?

    RăspundețiȘtergere
  25. Absult minunat! Mai mult nu pot sa spun, dar am o intrebare: ce ai pus pe deasupra (ultima poza) ?
    Mersi si felicitari!

    Poliana

    RăspundețiȘtergere
  26. Poliana, am facut un sos din dulce de leche. Dulce de leche l-am "desfacut" cu putin lapte si am turnat peste prajitura.

    Multumesc!:*

    RăspundețiȘtergere
  27. Multumesc Adrian, ma bucur ca-ti place!

    RăspundețiȘtergere
  28. gooooooooooooooooooooooooood

    RăspundețiȘtergere