Gauffre cu nuca de cocos

miercuri, 4 martie 2009

Un desert foarte usor de facut...Le prefer clatitelor pentru ca ma scapa de copt...:))

Dana a fost sursa mea de inspiratie,chiar daca am schimbat modul de preparare. ;)

Gauffre cu nuca de cocos

Avem nevoie de:

3 oua
150 g zahar
50 g nuca de cocos
100 g unt
200 ml lapte
200 g faina
1 lingurita praf de copt
1 plic zahar vanilat

Ouale se mixeaza bine cu un praf de sare,pana isi dubleaza volumul.Se adauga pe rand zaharul,zaharul vanilat,untul topit,laptele,nuca de cocos si la sfarsit faina amestecata cu praful de copt.
Se coc in aparatul special de gauffre.

Pentru ca n-am avut acasa hotomanul de "prajiturele" :)) am reusit sa imortalizez toata productia...



Am desfacut inimioarele si le-am ornat cu ciocolata amaruie topita...



Foarte bune...Delicioase chiar. :)

Share This Post

14 comentarii:

  1. Acum dupa ce am terminat de mincat, merge bine un desert delicios... Multam frumos !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu stiu aceasta forma sub denumirea de fagurei. Sunt minunati. Cat de curand ii fac si eu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine ca mi-ai adus aminte de "fagurei" draga Irina...Sa caut reteta,ca tare ne mai placeau cand eram la mama acasa. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cuscra,hai la o cafea,ca mai am si niste prajiturele de astea care merg de minune. ;) Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Miha! Gauffrele tale sunt super tari... as vrea sa fac si eu dar din pacate nu am aparat ... daca esti draguta ai idee de unde as putea gasi? Mersi !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Lily,eu am luat de la Quelle,poti face comanda si on-line.Dar am inteles ca se gasesc si in magazinele de electrocasnice.
    Multumesc de aprecieri si de vizita! Te mai astept! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Miha sa inteeg ca pentru fagurei ai alta reteta??? Daca da o astept. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  8. Irina,am sa o rog pe mama sa se uite in caietul magic cu retete. Habar n-am daca se fac la fel,nu-mi mai aduc aminte.N-am mai mancat de muuuulti ani...

    RăspundețiȘtergere
  9. cand eram eu mica stiu ca facea mama fagurei cu crema de ciocolata sau cacao ...nu stiu exact.am vazut retete cu alte creme si eu imi doresc daca are cumva cineva o reteta de fagurei cu crema de ciocolata sau cacao.va rog postati o aici.si va multumesc mult de tot.ar fi un cadou minunat sa pot manca ceva de cand eram copil.

    RăspundețiȘtergere
  10. Adrian,uite aici o reteta de faguri,poate e ceea ce cauti. ;)

    http://dulciurifeldefel.blogspot.com/2009/03/faguri.html

    RăspundețiȘtergere
  11. iti multumesc mult miha.o sa fac crema aia dar fara nuca.multumesc mult de tot.

    RăspundețiȘtergere
  12. Adrian,cu multa placere! Neaparat sa ne impartasesti impresii. ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Hi, hi, Miha scumpa, de postat am postat ...da' de multumit n-am reusit! :P
    Fooooarte bune, exact asa cum imi inchipuiam!
    Multumim frumos pentru reteta! :)
    ...ai aflat deja cat de mult ne-a placut, nu?! :))

    P.S. Nici muffinsurile cu cocos n-ar fi scapat daca nu mi-ar fi papat cineva...guess who?! :D ...iaurturile cu cocos!!!
    Las' ca le vine randu' in we viitor! :)
    Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Cu mare drag Laura!

    Daaa...am aflat ca v-a placut...ca doar is cu ochii pe tine! :))

    RăspundețiȘtergere