Inghetata crema de ciocolata

miercuri, 2 mai 2012

Iata ca a venit "vara" si desi e cam devreme pentru caldurile astea, niciodata nu e prea devreme pentru o inghetata delicioasa.

O idee pentru atunci cand nu dispuneti de prea multe ingrediente pentru a face o prajitura, dar
totusi vreti sa va rasfatati cu ceva bun...



200 g ciocolata amaruie
400 ml smantana pentru frisca
esenta de vanilie

Ciocolata rupta bucatele se topeste la foc mic impreuna cu smantana pentru frisca. Se aduce la punctul de fierbere, se da deoprate si se omogenizeaza. Se lasa sa se racoreasca, se aromeaza cu vanilie, apoi se da la rece pana se raceste foarte bine si incepe sa se intareasca.

Se poate grabi procesul de racire dand direct la congelator pentru vreo jumatate de ora.

Se scoate vasul de la rece si se mixeaza crema pana devine ferma si pufoasa.


 Se da la congelator pentru vreo 2 ore.

Gustati! Daca o sa considerati ca nu e suficient de dulce pentru gustul vostru, adaugati zahar dupa ce ati topit ciocolata.

Simplu si delicios, cu minim de efort.


Share This Post

19 comentarii:

  1. Une delicieuse creme glacé et en plus au chocolat, sa donne envie!

    Bisous

    RăspundețiȘtergere
  2. Wooooow, inghetata atat de simplu? Mama ce surpriza ii fac mofturosuluuui! Si fara E-uri, coloranti, etc. etc. etc. Si mai folosim si ciocolata amaruie - my fav! I love it! I love it! I love it!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arrrrrrrrrrrrr...ai di mini si eu poftesc la una ....pup!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte buna idee! Trebuie incercata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Super inghetata, mai ales ca e cu ciocolata! pup

    RăspundețiȘtergere
  6. adorrrrrrr ciocolata! te pup scumpa mea!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am facut toata iarna inghetata de ciocolata,este preferata mea.Bine,bine,am mai facut si din altele,ideea este ca nu-mi lipseste nicicum din congelator.Am un raft rezervat numai pentru ea.
    Te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place! Mai ales ca nu are "ace"!

    RăspundețiȘtergere
  9. Wooow! Practic o crema hganache cu vanilie! Super!
    E extrem de simplu, merci de idee :).

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce bine arata! Un adevarat deliciu in aceste zile calduroase!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ciocolatoasa si super delicioasa!Yummy, pana fac eu, savurez de la tine o portie:)Pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc dragelor! Poftiti la inghetata! Va astept cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Un adevarat festin,arata super!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce bunatate racoritoare pe caldura asta, gata vreau 2 globuri de inghetata!

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna idee. Simpla si de efect. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  16. "dar totusi vreti sa va rasfatati cu ceva bun..." Atentie la exprimare, dar, totusi, insa, ci sunt conjunctii si sinonime...

    RăspundețiȘtergere