Rulada din omleta

miercuri, 2 februarie 2011

Pentru un mic dejun delicios. Sau chiar si pentru cina...

Rulada din omleta

4 oua
100 g cascaval
sare si piper
cateva masline fara samburi

Pentru umplutura:

4 felii sunca
100 g branza Almette
putina ceapa
cateva fire de marar
sare si piper

Ouale se bat foarte bine cu un praf de sare. Se adauga cascavalul ras pe razatoarea cu ochiuri mici, se pipereaza dupa gust si se omogenizeaza.


Compozitia se toarna intr-o tava mica (25/15 cm) tapetata cu hartie de copt, se presara cu masline taiate rondele si se da la cuptor la foc mediu, pana se rumeneste usor.

Se rastoarna pe o bucata de hartie de copt si se lasa la racit.

Crema de branza se amesteca cu ceapa si mararul tocate marunt. Se sareaza si pipereaza dupa gust.

Se poate folosi si branza de vaci, care se amesteca cu smantana si se mixeaza.


Pe blatul de omleta racit punem feliile de sunca, apoi crema de branza.


Rulam blatul cat mai strans posibil, invelim in hartia de copt si dam la rece, pentru jumatate de ora, apoi se portioneaza.

Share This Post

15 comentarii:

  1. Foarte gustos
    De cíteori vin musafiri si eu fac ceva asemanator ca ne place foarte tare

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-e foooooaaaaaaaaaame! Vreau şi eu! *drools*

    RăspundețiȘtergere
  3. wowww ce bun trebuie sa fie !!!!!imi plac retetele tale !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce frumoasa e! super ideea, iar ne rasfeti cu bunatati neinchipuite! am facut si eu ieri rulada din omleta dar daca vedeam bunaciunea asta asa faceam si io! de acum inainte caut intai la tine sa vad!:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar daca bubuie de calorii cred ca o sa fac si eu rulada asta. Desi voi plange si te voi pomeni pe urma, tot o s-o fac pentru ca prea bine arata!
    Bravo! Felicitari! Esti o gospodina pe cinste! Te-as lua de nevasta!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Hi, hi... am crezut ca doar eu fac omlete la cuptor, care-s sanatoase si gustoase. Dar in seara asta servesc cu mare placere o feliuta de la tine...
    Vroiam sa raspund la comentariu lui minoki, dar a zis de nevasta, ca daca spunea ca te ia de cuscra, atunci se schimba treaba...

    RăspundețiȘtergere
  7. FELICITARI !!! Suuper retete, frumos prezentate dar mai ales cu indrumari de nota 10 ! La fix si pentru cei care nu au petrecut foarte mult timp prin bucatarie, asa ca mine :)). Dar voi remedia acest lucru incepand de sambata cand voi experimenta aceasta rulada de omleta care arata suuuper :)). Bafta si la cat mai multe retete.
    Alexandra (25 ani - Bucuresti)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc tuturor! Diseara va invit la cina! :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. ce idee buna pentru un mic dejun in familie!

    RăspundețiȘtergere
  10. Zazuza, eu am avut si musafiri in ziua in care am facut. Si au fost incantati, le-a placut mult. ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. vai, Miha, ce bunatate imi vazura ochisorii! Am salivat pe tastatura si ma apuc diseara s-o fac ca si cadou pentru pachetul domnului meu sot de maine.Yum-yumiiii!

    RăspundețiȘtergere
  12. Mmmm...sotul va papa maine bun bunut...;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Extraordinar arata, imi place tare mult combinatia pe care o propui, pupici.

    RăspundețiȘtergere