Inghetata vietnameza de cafea

joi, 23 iunie 2011

Caldura mare... asa ca am dat startul la inghetata. :))

Multumesc Mihaelei de inspiratie, pentru asa o inghetata buna buna si pe care am papat-o singura singurica. :))))


400 g lapte condensat indulcit
250 ml cafea foarte tare
60 g lapte praf
100 ml smantana pentru frisca


Punem laptele praf intr-un castron, apoi turnam smantana pentru frisca, cate putin, sa nu se formeze cocoloase. Adaugam apoi laptele condensat si la sfarsit cafeaua. Omogenizam si dam la congelator pentru 1 ora si jumatate. Scoatem vasul, mixam sa spargem acele de gheata si dam din nou la congelator pana se intareste.

E cat se poate de simplu. Incercati si voi? :))

Share This Post

13 comentarii:

  1. Miha, ma bucur mult ca ti-a placut :) Ti-a iesit foarte bine fara masina, super! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe asta vreau musai sa o fac si eu... mi-a ramas mintea la ea de cand am vazut-o la Mihaela.. dar asteptam aparatul de inghetata.. ieri l-am primit.. asa ca in week-end imi fac de cap.. Si ia spune-mi e buna rau nu?? Pupici Miha

    RăspundețiȘtergere
  3. eu as vrea, dar stau asa de prost cu banii, oare e scumpa o cutie cu lapte condensat? Am inteles ca as gasi la carrefour.asa e? Multam

    RăspundețiȘtergere
  4. cand e vb de inghetata, poa sa fie si din Congo ca tot buna e:)))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu da.
    Maine-mi iau coletul de la posta si fac :D.
    Dar o sa fac jumatate cu cacao, sa pape si puii.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mihaela, multumesc! :*
    N-avem masina, dar ne adaptam din mers. :))) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Antonina, sa n-o ratezi! Eu zic sa faci inaugurarea masinii cu inghetata asta. :))
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ana, asa am inteles si eu, ca ar fi in Carrefour, la 10 lei cutia. E cam scump, eu il iau din alta sursa, cu 5 lei. Dar de-o pofta...
    Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Monule, chiar ca ai dreptate fataaa... :)))) Pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Gabi, abia astept sa vad ce minune fauresti. ;) Pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. aha,am inteles :) multumesc frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Tare feinä treabä, da una nu inteleg. Ce este vietnamez la reteta asta ???

    RăspundețiȘtergere
  13. Daca asa a zis sursa, asa am zis si eu, na! :)))
    Nu stiu, o fi inventat-o vietnamezu'... :)))

    RăspundețiȘtergere