Perisoare cu sos de rosii

miercuri, 21 martie 2012


Nu stiu din ce motive, alor mei le place carnea tocata, fie ca-s perisoare sau chiftelute sau, sa nu mai zic, de sarmale. Din acest motiv prefer sa toc eu carnea acasa si sa le fac ceea ce vor. Pentru azi am ales sa fac aceste perisoare cu sos de rosii, o reteta simpla, dar cu un rezultat final aromat si delicios. Vreti si voi? :))




Pentru perisoare:

1 piept de pui
1 morcov
1 ou
sare si piper
2 linguri orez

Carnea o tocam, apoi o amestecam cu morcovul dat pe razatoare, ou si orez. Saram si piperam dupa gust. Formam chiftelutele cu mana unsa cu ulei si le punem la fiert in apa cu sare. Le fierbem la foc moderat pana se ridica la suprafata.

Pentru sos:

1 ceapa mare
1 ardei gras rosu
1 conserva de rosii in suc
1/2 capatana de usturoi
sare si piper
oregano si busuioc

Ceapa tocata marunt se caleste usor in putin ulei de masline si 1 lingura de apa. Cand ceapa s-a inmuiat se adauga rosiile din conserva, pe care le-am dat prin blender si ardeiul tocat marunt. Se potriveste gustul de sare si piper, se aromeaza cu oregano si busuioc.

Se adauga perisoarele si putina apa, atat cat este nevoie sa fiarba bine legumele si carnea. Se fierbe pana sosul scade si ajunge la consistenta dorita.

Aproape de final se adauga usturoiul pisat, se omogenizeaza si se mai dau cateva clocote.

Se serveste cald.


Share This Post

12 comentarii:

  1. Cum sa nu vrem Miha? Da cum impartim noi un piept de pui? Stii cum e Edi dupa chiftele, perisoare.. topit! Deci da, da!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu pregatesc pentru Diana papica din aceasta buna.Cred ca tuturor strumfilor le plac perisoarele.

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca nu numai copiilor le plac perisoarele!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte bune si noua ne plac si le facem destul de des!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bune perisoarele si noua ne plac!! Imi place cum arata!!

    RăspundețiȘtergere
  6. nu am incercat reteta dar dupa cum arata trebuie sa fie f.buna

    RăspundețiȘtergere
  7. am sa incerc si eu s o fac,arata f.bine

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac tare mult aceste perisoare !!!! Le-am facut si eu acum vreo doua saptamani !!;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Si noua ne place carnea tocata...
    Ce bunatate ai pregatit acolo , si ce sos bun !!! Ne place , mult !!!

    RăspundețiȘtergere