Colacei sarati

vineri, 31 iulie 2009

Numai buni pentru o gustarica sau pentru rontait la drum lung. :)



Avem nevoie de:

1 ou
1 lingurita drojdie uscata
100 g unt
150 g telemea de vaca
150 ml lapte
1/2 lingurita sare
faina cat cuprinde,sa iasa un aluat elastic si nelipicios

Toate ingredientele le-am pus in cuva masinii de paine si am framantat pana am obtinut un aluat nelipicios.Nu se lasa la dospit.

Aluatul obtinut il impartim in bilute mici.Fiecare biluta o intindem sub forma de snur.Unul din capete il aducem inspre mijloc,



iar celalalt il trecem peste.



Punem colaceii in tava tapetata cu hartie de copt,ii ungem cu galbenus amestecat cu putin lapte si presaram cu mac.



Ii dam la cuptorul incins la 180 de grade,pana se rumenesc.



Share This Post

3 comentarii:

  1. Aha,acum am vazut ce ai bucatarit tu in ultimul timp,:))..draga mea,sti ca eu sunt fan tot ce e patiserie,:))...asa ca am notat si reteta asta,care mi se pare faina tare ca nu trebuie sa las la dospit aluatul,:))
    Va pup...si am vazut si inghetate de lamaie,e un scump Robertelul cum te ajuta,bravo!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pupici multi si de la noi draga Mirela!

    RăspundețiȘtergere