Dovlecei umpluti

joi, 10 martie 2011

Mi-as dori sa va pot ispiti cu ceva retete de post, dar din pacate meniul familiei nu-mi permite asta. Prin urmare, astazi vom avea tot o reteta cu carne, dovlecei umpluti cu carne mai exact, carne ce poate fi inlocuita cu ciuperci de cei ce tin post.


1 piept de pui
1/2 cana orez
1 ceapa
1 morcov
1 cana suc de rosii
1 ou
patrunjel verde
sare si piper
cimbru si busuioc
4 dovlecei
2 rosii

Dovleceii se spala, se taie in 2 pe lungime si cu ajutorul unei lingurite scoatem semintele, formand niste barcute. Se lasa la scurs.

Carnea o tocam, apoi o amestecam cu patrunjelul tocat, oul, morcovul dat pe razatoarea cu ochiuri mici, sare, piper si putin busuioc uscat.

Ceapa o calim putin in ulei, adaugam 100 ml suc de rosii si orezul spalat. Lasam la fiert pana scade sosul. Lasam la racit, dupa care amestecam cu carnea tocata. Cu acest amestec umplem barcutele de dovlecel. Acoperim cu felii de rosie si presaram cu cimbru.


Asezam dovleceii intr-o tava (daca nu dispunem de un vas incapator cu capac), adaugam o cana de apa si restul de suc de rosii, acoperim tava cu o folie de aluminiu si dam la cuptor pentru aproximativ 40 de minute.

Se servesc cu smantana.

Reteta incercata si de Ilda:

Share This Post

7 comentarii:

  1. Mamma mia ce colorati sint dovleceii... Imi pregatisem barbetica, sa servesc vreo prajiturica cu capsuni, asta pina am citit titlul... ca ma autoinvit si la o papita din asta...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu pot sa tin post,asta tot din cauza familiarilor care nu vor nici cum sa tina post si musai trebuie sa gatesc si sa mananc de dulce,asa ca ma pot imfrupta de la tine cu o portie de dovlecei umpluti care mie una imi plac la nebunie!ti-au iesit foarte bine!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Desi nu imi plac dovleceii trebuie sa recunosc ca reteta ta arata bine. Azi nu mai este yumm, yumm!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc fetelor! Cu drag va astept la masa! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur mult ca v-au placut! :*

    RăspundețiȘtergere