Prajitura cu mere si nuca de cocos

joi, 29 aprilie 2010





* 150 g zahar
* 130 g unt
* 3 oua
* 200 ml lapte
* 80 g nuca de cocos
* 160 g faina
* 1 praf de copt
* 3 mere

Laptele il punem la fiert si in momentul in care da in clocot punem nuca de cocos si omogenizam. Lasam la racit.



Untul moale, la temperatura camerei, il mixam cu zaharul pana obtinem o crema pufoasa. Adaugam cate un ou, amestecand bine dupa fiecare.



Punem si cocosul cu lapte, apoi faina amestecata cu praful de copt. La sfarsit incorporam merele curatate de coaja si taiate cubulete.



Compozitia obtinuta se toarna intr-o tava (20/20 cm) tapetata cu hartie de copt



si se da la cuptor la foc mediu, pana se rumeneste.

Se lasa la racit in tava, se portioneaza si se pudreaza cu zahar.



Fooooarte buna si aromata. Am terminat-o de mancat in cateva ceasuri. :)) Mersi Lena

Share This Post

14 comentarii:

  1. Interesant reteta si foarte bune prezenţa tort.

    Salutări de la World produse de patiserie de fantezie

    RăspundețiȘtergere
  2. trebuie sa fie buna.mie imi plac mult prajiturile cu mere.

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine prajitura!
    Cand ma uitam la reteta nici nu am recunsoscut-o, abia la urma am vazut mentiunea ta :)
    Si chiar este foarte buna.
    Lena

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce pufoasa este, am sa fac si eu!! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. buna dimineata, raspandacul sef am venit sa raportez :)
    o poveste cu o sfoara ce sa da in tara , o poveste cu si depre cadouri culinare. povestea si intreaga polologie...pe blogul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi se pare interesanta reteta. Cred ca o sa fac si eu.

    RăspundețiȘtergere
  7. arata ff pufoasa ,cred ca si gustoasa

    RăspundețiȘtergere
  8. arata ff pufoasa dar cred ca are un gust rafinat si parfumat datorita merelor

    RăspundețiȘtergere
  9. Este foarte buna am incercato,la toti le-a placut.mai ales copilasul meu de un an si 4 luni.frageda felicitari tine-o tot asa

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bucur tare mult ca v-a placut.

    Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. yami,yami!!arata fff bine!!! o zi buna!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc mult!
    Zi frumoasa si tie!

    RăspundețiȘtergere
  13. Da Alina e buna si pufoasa. Nu mai zic de aromata. ;)

    Pupici si te astept cu impresii dupa ce-o faci! :*

    RăspundețiȘtergere