Retete de Craciun

marți, 14 decembrie 2010


Cu cateva zile in urma am avut o discutie cu Robert, pui mic si drag, despre economie si vremuri de criza. :)) Am incercat sa-i explic ca nu mai putem cumpara oua Kinder in fiecare zi... si nici cate o jucarie de fiecare data cand aduna 10 buline, sa negociem macar la 20. :)) Si intr-un final ma intreaba:
"Mami, dar pentru ce ne trebuie bani?
"Pai, pentru Mos Craciun" upss...era sa comit o grava greseala :))
"Dar Mosul n-are nevoie de bani, ca el are fabrica de jucarii" :))
"Nu, n-are nevoie de bani, dar ne trebuie bani sa pregatim o masa mare si bogata, asa cum merita" ha ha...m-am scos :))

Eiii...si in urma acestei discutii am ramas cu un gand..."oare ce-i dam de mancare lui Mos Craciun?" :)) Ce mancaruri de Craciun vom prepara si mai ales ce retete de prajituri. :)) Si daca tot m-am apucat de rasfoit blogul, voi face acest post special pentru voi, cititorii mei fideli, sa va ajut cu ceva retete de Craciun, potrivite pe masa de sarbatoare.


Aperitive festive:

Barcute cu ciuperci


Bulgarasi de cartofi cu branza


Clatite aperitiv


Cosulet de ceapa cu salata Boeuf


Cosulete cu branza


Medalion de pui


Oua umplute in sos de maioneza


Drob de pui in bacon


Ca fel principal putem incerca pe langa o supa limpede de pui si traditionalele sarmale:

Pastrav in bacon


File de porc in foietaj


Muschiulet de porc impletit cu sos de usturoi


Muschiulet in crusta de piper


Friptura la tava


Dulciuri fel de fel...partea care-mi place cel mai tare :)))... as vrea sa fac multe multe :))

Brownies Cappucino


Alba ca zapada


Prajitura Snickers


Prajitura Tosca


Fursecuri Trufe


Turta dulce


Va dorim din suflet Sarbatori fericite si Mosul sa va umple bradul cu daruri si inimile cu bucurie, ascultand colinde de Craciun.

Share This Post

30 de comentarii:

  1. sarbatori fericite si tie si familiei tale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi tie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim de idei, Miha! Toate arata tareee bine asa cum ne-ai obisnuit!
    Sarbatori fericite draga mea si ne mai auzim pe aici! Te pupic cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dupa festinul asta Mosul o sa plece de la voi cu o burta dubla :)) Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  5. Giovana, multumim mult! Va pupam, sanatate si numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bianca, multumim. Si voua va dorim toate cele bune. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Liana, multumim. Sa dea Dumnezeu asa sa fie la toata lumea. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Iulia, te pupam si noi cu drag! Sarbatori fericite draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Bianka! Sunt convinsa ca si tu vei face multe minunatii. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mihaela, tizul meu drag, multumim de urari, la fel si voua va dorim.
    N-am definitivat inca meniul, dar cel mai probabil ma voi axa mult pe prajituri. Prietenii care vin la noi vor prajituri nu mancare. :)) Mancare cica au si acasa. :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Cat de biiiiine arataaaaa toateeee !!! Vreau sa fiu eu Mos Craciun anul asta,pot, pot ??? :)) Vreau sa plec eu cu burtica :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Nici nu vreau sa ma gandesc cate cadouri aduce Mosu' la asa o masa incarcata :)). Sarbatori fericite va doresc!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cuscra, pai la ce mincaruri ne arati tu aici, tre'sa sparg neaparat o banca, sa fac rost de bani. Cam mult maninca mosii cu daruri in Romania...

    RăspundețiȘtergere
  14. Cuscra, eu am facut lista ca si idee. Se poate face o selectie din tot ce-am aratat, in functie de burti si buzunare. :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Anca, nu voi face atata mancare mey. Voi alege din lista asta la aperitive si fel principal. Prajiturile probabil ca le voi face pe toate. :)) Asa cum spuneam mai sus musafirii nostri vor prajituri si nu mancare. :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Ana, cu mare drag te-as invita la masa noastra.

    RăspundețiȘtergere
  17. ai, ai ,ai! una si una!
    ps. scrisesem una si usa:))) dar era bun si asa, ca tre' sa mancam dintr-una si valea:))))
    Sarbatori frumoase, suflete pereche:d:))

    RăspundețiȘtergere
  18. Asemeni si voua draga mea. Bun post. Am de unde ma inspira. Mai ales la prajituri

    RăspundețiȘtergere
  19. Am citit si am privit cu drag aceasta postare.Cat despre Robert este un drag si un scump.....ca si Amira de-altfel....imi sunt tare dragi amandoi.
    Te pup Miha si iti doresc tie si familiei tale sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  20. cum pacalesti tu copilul :))) auzi ce ma gandeam eu acum....ce-ar fi sa vi la mine si sa fi tu mos craciun...si sa imi faci toate bunatatile astea...)))poti sa aduci si copiii :))))

    RăspundețiȘtergere
  21. M-am prins ca nu gatesti tot ce e pe lista, dar si asa tot norocos e Mosu'. Cred ca de asta este el asa de gras :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Miha , tu nu incetezi sa ma uimesti de fiecare data ...Multumesc ptr timpul alocat ptr a ne incanta de fiecare data !
    Sarbatori linistite , pline de bine , sanatate tie si familiei tale !
    CRACIUN FERICIT si UN NOU AN MULT MAI BUN !

    RăspundețiȘtergere
  23. Multumim pentru idei! Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  24. stafeta prieteniei te asteapta s-o preiei la mine pe blog !

    RăspundețiȘtergere
  25. Minunat meniul!cata rabdare ai sa pregatesti atatea bunataturi!? Iti doresc Sarbatori Fericite!

    RăspundețiȘtergere
  26. toate.retetele.sunt.minunate.si.gustoase
    sarbatori fericite

    RăspundețiȘtergere
  27. Toate arata delicios. Mosu' cred ca va lasa multe cadouri cand va vedea ce de bunatati ai pregatit.Craciun fericit draga Miha ! Si multi pupici puiutilor tai. Danamatei

    RăspundețiȘtergere
  28. Cate minunatii!Sa tot fii MOS CRACIUN!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere