Cuiburi cu ciuperci

marți, 27 martie 2012


Nu va era dor de o reteta cu ciuperci? Mie da... :)) Si desi as fi vrut sa fac niste ciuperci umplute, caci aveam niste ciuperci mari, pana la urma am facut aceste, hai sa le spunem, cuiburi... Nu ma intrebati din ce motiv, caci n-as putea sa va raspund... :)) 



500 g ciuperci
1/2 piept de pui
2 cepe
4 catei usturoi
patrunjel verde
2 oua
sare si piper

cateva felii de bacon

Ceapa tocata marunt se caleste usor in cateva linguri cu ulei de masline si putina apa. Cand ceapa s-a inmuiat adaugam pieptul de pui  taiat cubulete si ciupercile tocate marunt. Amestecam si fierbem pana scade toata zeama lasata de ciuperci. La final, saram si piperam dupa gust si adaugam usturoiul pisat. Omogenizam si dam deoparte, lasam la racit. Dupa ce s-a racorit adaugam ouale si patrunjelul tocat.

Ungem formele cu putin ulei si le tapetam cu felii de bacon.

Formele astea de aluminiu au fost singurele forme mici pe care le-am avut. Cine are vase mici de ceramica, e un fericit si sa le foloseasca cu incredere. ;) Eu inca il mai astept pe Mos Craciun. :))

Umplem formele cu compozitia de ciuperci


Dam apoi la cuptor, la foc mediu pana se rumeneste baconul.


Se servesc calde, dar sunt bune si reci, servite alaturi de alte aperitive.





Share This Post

20 de comentarii:

  1. Hummmmm... sa l'air délicieux, bisous

    RăspundețiȘtergere
  2. Miha ce idee fainaaa, am vazut ceva asemanator insa cu foietaj, nu cu bacon. imi place mai mult varianta ta!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte draguta ideea :)
    pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ciuperci nu refuz, oricum le-ai numi :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar am niste ciuperci in frigider:) am sa incerc reteta !

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata minunat iar ciupercile sunt preferatele mele,in orice varianta

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunate cuibuletele,imi plac ciupercile!

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar ma atrag :)) Am o foame Miha...!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Tare frumoase, sunt cu ciuperci, delicioase pt mine.

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi plac ciupercile, as manca non-stop!!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Preparatul asta arata ca o mincare care poate sa-ti disipe temporat grijile cotidiene:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ba da, chiar mi-e dor si pofta!!! Arata intr-un mare fel!

    RăspundețiȘtergere
  13. Uauu ce bine arata. Si ce fotografii frumoase faci. Felicitari! Categoric adaug acest blog la favorite.

    RăspundețiȘtergere