Popsicles - Inghetata pe bat

miercuri, 6 iulie 2011

Hai vara hai... :)))

Cea mai simpla reteta de inghetata...Nici nu am prea multe cuvinte sa va scriu pentru ca e... tac-pac... :)))


1 banana
1/2 lamaie
150 g capsuni
2 linguri miere


Punem in blender banana, lamaia curatata de coaja si samburi, capsunile si mierea. Le blenduim pana obtinem un piure fin. Daca veti considera necesar mai puteti adauga miere, dupa gust.

Piureul de fructe se toarna in formele speciale de popsicle si se pun capacele cu betisoare. Se dau la congelator pentru cateva ore.

In cazul in care nu aveti formele speciale puteti folosi pahare de plastic de unica folosinta si betisoare, asa cum a facut Gabi. 

Share This Post

10 comentarii:

  1. Super faine si combinatia dintre capsuni si banane e foarte buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pfuu, ce culoare de dimineata!
    Imi vine sa ma joc:))))
    Ce faine-s formele :D.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da popsticlele alea de unde le luam? Ca vreau si eu ca eu sunt bolnava la cap cu inghetata, si vreau si eu sa imi fac.

    RăspundețiȘtergere
  4. Un deliciu inghetata!!!...si formele super!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc fetelor! Va poftesc cu drag la o inghetata! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ce frumoase sunt !!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. daca nu mi-e cubanat, de unde ai luat formele? :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Dianette, formele sunt de la Decorix. M-am uitat acum la ei pe site si nu sunt, dar ei au multe chestii in catalog care nu apar si pe site. Poti intreba la ei, sunt acolo niste fete foarte dragute, cu siguranta iti vor raspunde.

    RăspundețiȘtergere