Mini chec

joi, 24 februarie 2011

Mi-am luat de curand niste forme mici si dragute de chec. Le-am testat azi si am facut aceste checulete. Sigur ca se poate face si in forma mare de chec, dar asa sunt mai "dlagute", nu-i asa? :))

Asa ca de data asta Dragobetele l-am sarbatorit cu chec si un pahar cu lapte cald. :)) Voi cum ati sarbatorit?




4 oua
200 g zahar
250 g unt
350 g faina
100 ml lapte
100 g drajeuri de ciocolata
esenta de vanilie
1 praf de copt

E o reteta foarte simpla si nu necesita prea mult efort.

Untul moale la temperatura camerei se freaca pana devine pufos cu zaharul si esenta de vanilie. Se adauga ouale unul cate unul, amestecand bine dupa fiecare. Compozitia va arata ca si cum s-ar fi taiat, dar nu e nici o problema, isi va reveni cand punem urmatoarele ingrediente, respectiv laptele rece si faina amestecata cu praful de copt. La final incorporam drajeurile de ciocolata,


amestecand usor cu o lingura sau cu o spatula.

Drajeurile se pot inlocui cu ciocolata rasa sau bucati, cu nuca, nuca de cocos...

Aluatul se toarna in formele unse cu ulei si tapetate cu faina


si se dau la cuptor la foc mediu, pana se rumenesc usor deasupra.

Se scot pe un gratar si se lasa la racit, apoi se portioneaza.

Share This Post

8 comentarii:

  1. Dragute foc formele alea.:)
    Noi, dupa 28 de ani de casnicie,ne Dragobetim in fiecare zi.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Miho arata bine checurile tale. Stii, tu...yumm yumm. Eu nu pot spune cum am petrecut Dragobetele pentru ca nu da bine cu imaginea blogului tau de fomeie gospodina si asezata.

    RăspundețiȘtergere
  3. LA CUM ARATA TREBUIE SA FIE FOARTE BUN TREBUIE SA FIE!!!! YUMMI!!! O SA INCERC SI EU RETETA!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Miha vreau sa te intreb de unde iei formele de briose. sunt de hartie? nu se ard in cuptor? merci

    RăspundețiȘtergere
  5. Formele sunt din...tabla. :)) Nu stiu cum se cheama materialul. Is ca si formele de chec, doar ca in varianta mini. Le-am gasit in Carrefour.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc tuturor de aprecieri! Va pupic! :* :* :*

    RăspundețiȘtergere