Guguluf auriu cu branza

sâmbătă, 13 martie 2010



* 3 oua
* 200 g zahar
* 150 g unt
* 250 g branza de vaci
* 4 linguri suc de portocale
* 200 g faina
* 2 linguri amidon
* 1 praf de copt
* esenta de vanilie

Ouale se bat cu zaharul, esenta de vanilie si un praf de sare pana se albesc si isi dubleaza volumul.

Se adauga apoi pe rand sucul de portocala, untul moale si branza de vaci.



Dupa omogenizare se adauga faina amestecata cu amidonul si praful de copt.

Aluatul obtinut se toarna in forma bine unsa cu unt



si se da la cuptor la foc mediu pana se rumeneste.

Se lasa la racit, dupa care se rastoarna pe platou si se pudreaza usor cu zahar.



Sursa

Share This Post

11 comentarii:

  1. Cat de bine arata, Miha... Vreau si eu o feliuta daca mai ai ca mi-e asa o poftaaaa...:P

    RăspundețiȘtergere
  2. mmm,ai venit si cu desertul dupa tocanita ,super menu-ul,chiar ca vin la tine!

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoasa imaginea finala !!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca am ramas singura persoana din lume care nu are o forma din asta .trebuie neaparat sa merg la shopping.arata super prajiturica ta.pup

    RăspundețiȘtergere
  5. arata tare bine :)
    miroase pana aici...si ce pofta mi-ai facut :)
    o duminica superba in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat de gustos trebuie sa fie .........ca de aratos nu mai vorbesc.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Miha ma fascineaza reteta. Dar...am incercat-o si al meu a iesit tare ca un puc the hokey. Ce nu fac bine? Aluatul e dens si nu crumbly ca al tau. Am amestecat prea bine compozitia? Tu ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai batut bine ouale? Poate ai pus prea multa faina? Consistenta aluatului trebuie sa fie asemanatoare unei smantani groase.

    RăspundețiȘtergere